;
coinex

گوشی هواوی آنر وی 10 با نمایشگر تمام صفحه خودنمایی خواهد کرد

گوشی هواوی آنر وی 10 با نمایشگر تمام صفحه خودنمایی خواهد کرد
گوشی هواوی آنر وی 10 (Huawei Honor V10) محصول بعدی برند آنر است که پیش بینی می‌شود به زودی در بازارهای جهانی رخ نشان خواهد داد.

پیش از این پوستری تبلیغاتی از برند آنر هواوی منتشر شد که در آن به رویدادی اشاره شده بود که این برند چینی قصد دارد تا در تاریخ پنجم دسامبر (14 آذرماه) در شهر لندن برگزار کند. در تصویر منتشر شده از این پوستر دو نمایشگر تمام صفحه خودنمایی می‌کند و برخی بر این باورند که این رویداد می‌تواند به معرفی هواوی آنر وی 10 اختصاص داشته باشد.

در تصویر منتشر شده از این پوستر دو نمایشگر تمام صفحه خودنمایی می‌کند و برخی بر این باورند که این رویداد می‌تواند به معرفی هواوی آنر وی 10 اختصاص داشته باشد.

به تازگی یک وبلاگ‌نویس حوزه تکنولوژی رندری را از آنر V10 هواوی منتشر کرده است. آن طور که از طرح رندر این دستگاه مشخص است، نمایشگر تمام صفحه این مدل باید از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار باشد. در پنل جلو هیچ دکمه فیزیکی دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه در آن نیز بسیار بالاست.

این رندر بسیار شبیه به محافظ صفحه نمایشگری بوده که پیش از این، از گوشی هواوی آنر وی 10 منتشر شده است؛ بنابراین می‌توان آن را یک رندر واقعی تلقی کرد. در لیست مشخصات هواوی آنر وی 10 یک پردازنده کرین 970 به چشم می‌خورد. با این وجود می‌توان این دستگاه را اولین گوشی برند آنر دانست که با مجهز شدن به این قطعه سیلیکونی، وارد دنیای پردازنده‌های هوش مصنوعی خواهد شد.

به جز سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری اختصاصی EMUI 6.0 اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این دستگاه وجود ندارد، اما مطمئنا به زودی جزئیات بیشتری از گوشی بعدی هواوی به گوش خواهد رسید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر