;
coinex

انتشار رندرهایی رویایی از گلکسی اس 9 سامسونگ

انتشار رندرهایی رویایی از گلکسی اس 9 سامسونگ
به تازگی رندرهایی از گلکسی اس 9 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که طرحی رویایی از این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

رندرهای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که توسط Waqar Khan طراحی شده است، شکل و شمایلی از یک گوشی هوشمند پرچمدار بسیار زیبا را به تصویر می‌کشد. لازم به گفتن نیست که این تصاویر رسمی نبوده و تنها توسط شخصی طراحی شده است که به هیچ عنوان با سامسونگ در ارتباط نیست. Waqar این رندرها را بر اساس شایعاتی که تاکنون درباره سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده، طراحی کرده است.

همان طور که می‌دانید چند ماه بیشتر تا زمان معرفی پرچمداران سری گلکسی اس 2018 سامسونگ باقی نمانده و مطمئنا تاکنون طراحی و ساخت این دستگاه انجام شده است، اما شاید اگر سامسونگ زمان بیشتری برای پروسه ساخت این دستگاته داشت، به خوبی می‌توانست تا از این رندرها در طراحی پرچمدار بعدی خود استفاده کند.

 

بیشتر بخوانید:  همه شایعات درباره مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

 

در رندرهای منتشر شده از گلکسی اس 9 سامسونگ به جز نمایشگر بدون حاشیه و تمام صفحه آن، چیزی که بسیار جلب توجه می کند، محل قرارگیری سنسور اثر انگشت است. این تقریبا یادآور همان طراحی است که اندی روبین برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی خود در گوشی اسنشال فون در نظر گرفته است.

رندر گلکسی اس 9 سامسونگ

یک برش کوچک در پایین صفحه نمایش گلکسی اس 9 فرض شده که می‌تواند گویای همان سنسور تعبیه شده در زیر صفحه نمایشی باشد که در این چند وقت اخیر در شایعات مختلف شنیده شده است. انصافا محل جالبی برای قرارگیری یک سنسور اثر انگشت بوده که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است.

در رندرهای ارائه شده، جک هدفون همچنان دیده می‌شود. در سمت راست یک دکمه قرار گرفته که احتمالا مربوط به دستیار صوتی بیکسبی است. در پنل پشت نیز سیستم دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند که در کنار آن یک فلش LED و سنسور ضربان قلب قرار گرفته است. در جلو نیز دوربین دوگانه دیگری دیده می‌شود که برای طرفداران عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده است.

 

در هر صورت همان طور که گفته شد، به هیچ عنوان این رندرها نمی‌تواند طراحی آینده گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را نشان دهد، مگر آنکه بر حسب اتفاق این گوشی ساز کره‌ای از قبل به چنین طراحی خاصی فکر کرده باشد، اما همیشه پیش بینی درباره طراحی گوشی‌هایی که هنوز وارد بازار نشده‌اند، جذاب و جالب توجه است، شما اینگونه فکر نمی‌کنید؟

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر