;
coinex

پژو 2008 همچنان مسیر کاهش قیمت را طی می‌کند

پژو 2008 همچنان مسیر کاهش قیمت را طی می‌کندقیمت واقعی پژو 2008 در بازار عرضه خودرو بسیار کمتر از قیمت­‌های مندرج در سایت­‌های خرید و فروش خوردو و نیازمندی­‌های روزنامه­‌هاست.

قیمت­‌های مندرج در سایت­‌ها که بسیار شوک آور و تعجب برانگیر است، با مبالغ 145، 135، 125 میلیون تومان مشخص شده‌اند. این در حالیست که اگر به صورت حضوری، خود برای خرید اقدام کرده و به نمایشگاه­‌های سطح شهر بروید با قیمت­‌های عجیب­‌تری مواجه خواهید شد.

در گزارشی که از نمایشگاه­‌های سطح شهر به دست آوردیم متوجه شدیم که قیمت­‌ها برای خرید بسیار متفاوت است؛ خودرو پژو 2008 با قیمت­‌های 110، 113،  و 116 میلیون تومان پلاک شده و آماده تحویل هستند که تفاوت قیمت­‌ها به دلیل تنوع رنگ آنهاست به طوری که رنگ سفید کمترین قیمت و رنگ‌های خاص مانند مشکی و قرمز بیشترین قیمت را دارند.

و حال این سوال مطرح است که دلیل این تفاوت قیمت چیست؟!

در پاسخ به این سوال باید گفت که دلالان با شماره­‌های مختلف در سایت­‌ها، آگهی­­­‌ها را با قیمت بالا ثبت کرده و اذهان را به سمت گرانی خودرو هدایت می­‌کنند؛ بنابراین، ذهن خریدارن به این قیمت­‌های نجومی عادت خواهد کرد. زمانی که خریدار به قصد خرید وارد بازار می­‌شود با اولین قیمت کم خودرو (110 میلیون) بی­درنگ اقدام به خرید کرده و در نظر خریدار، خرید خوب و زیر قیمتی انجام داده است؛ در حالی که این قیمت در واقع قیمت ایده آل فروشنده پژو 2008 است.

با توجه به این گزارش و آمار هرگاه شما به پایین­‌ترین قیمت اقدام به خرید پژو 2008 کردید، حدود 13 میلیون تومان نصیب فروشنده کرده‌اید که خود رقم بسیار بالایی است.­

.

منبع: Iranjib.ir

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر