;
coinex

شاهکار جدید ایسوس ، کامپیوتر بدون کیس Zen AiO ZN242IF

شاهکار جدید ایسوس ، کامپیوتر بدون کیس Zen AiO ZN242IF

ایسوس یکبار دیگر یک کامپیوتر جدید شاهکار دیگری از سری Zen AiO معرفی کرده است که کاملا متفاوت با بقیه مدل های این سری است . کامپیوتر Zen AiO ZN242IF یک سیستم  عالی و متفاوت است و در نگاه اول بصورت یک مانیتور بنظر می آید ، دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی بدون قاب و Nano Edge و شاهکاری از طراحی با بدنه ای فلزی . در ساخت آن از جدیدترین و قوی ترین قطعات مانند نسل هفتم پردازنده های شرکت اینتل اسفاده شده است .

ASUS Zen AiO 242

صفحه نمایش

نمایشگر 23.8 اینچی NanoEdge بدون قاب و بدون درزگیر با ضخامتی به  اندازه 2 میلیمتر ، بزرگترین صفحه نمایش را در کوچکترین فضای ممکن جای داده است .  این صفحه نمایش شگفت انگیز یک تجربه بصری بی نظیر و کاملا جذاب را در بسته ی فوق العاده جمع و جور ارائه می دهد.

ASUS Zen AiO 242

نمایشگر ZN242   با رزولوشن Full HD  ، زاویه دید 178 درجه و گستره رنگ 100٪ sRGB به همراه  فناوری Nano Edge  خود را برای چشمان شما آماده و مناسب می سازد . این صفحه نمایش با تکنولوژی صفحه لمسی 10 point finger توانایی خلاقیت شما را تقویت می کند .

ASUS Zen AiO 242

فناوری بهینه سازی بصری Splendid تضمین می کند که هر نوع محتوایی که به دنبال آن هستید، آن را در بهترین کیفیت ممکن مشاهده کنید. ویژگی هایSplendid دارای چهار حالت نمایشگر است که شما می توانید با یک کلیک برای تغییر آن دسترسی داشته باشید. حالت عادی،  برای کارهای روزانه ایده آل است.  حالت زنده ، با کنتراست بالا برای ارائه عکس های خیره کننده و حالت ویدئو؛ حالت مراقبت از چشم نور آبی نور را کاهش می دهد و حالت دستی، اجازه می دهد تنظیمات شخصی رنگی خود را تنظیم کنید.

ASUS Zen AiO 242

Zen AiO ZN242 ، همچنین دارای  تکنولوژی منحصر به فرد ASUS Tru2Life Video  است. این نرم افزار به صورت هوشمندانه هر پیکسل را در هر فریم ویدیو ارتقا می دهد، بنابراین فیلم ها واقعی تر و تا 150٪ واضح تر دیده می شوند.

طراحی خیره کننده

طراحی این مدل نیز مانند بقیه سری ZenAiO   الهام گرفته از فلسفه ذن و سادگی آن می باشد . استفاده از زیبایی خطوط تمیز و بی نظیر که ظاهری ساده و زیبا مناسب برای هر محیطی را فراهم می سازد .

ASUS Zen AiO 242

پایه باریک و فلزی با لولایی کاملا متعادل  برای تنظیم شیب آن که بسیار هوشمندانه طراحی شده است . پوشش پشت و فلزی آن دارای یک سیستم تهویه هوشمند است که در آرم ایسوس نصب شده است . خنک نگه داشتن سیستم بدون نیاز به شیارهای ناخوشایند .

ASUS Zen AiO ZN242 دارای جزئیاتی هوشمندانه و عملی است ، مانند دوربین پاپ آپ در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. برای حفظ حریم خصوصی زمانی که از آن استفاده نمی شود دوربین به طور منظم پنهان می شود ، اما فقط با یک لمس آماده برای عمل کردن است. دوربین دارای یک سنسور مادون قرمز است، بنابراین شما می توانید از آن با  Windows Hello بسیار آسان و بدون رمز عبور با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده کنید.

سخت افزار

این کامپیوتر بدون کیس فقط در طراحی و ظاهر خیره کننده نیست ، عملکرد و کارایی آن نیز شما را بسیار شگفت زده خواهد کرد . در واقع مجموعه ای از سخت افزار قدرتمند درون این بسته زیبا ، براق ، ظریف و جمع و جور گردآوری شده اند که برای شما امکانات پردازش قدرتمندی مانند یک کامپیوتر سنتی برای بازی و سرگرمی را فراهم می کند.

ASUS Zen AiO 242

این پردازنده 4 هسته ای اینتل قدرت پردازش فوق العاده ای به این سیستم می بخشد که می تواند هشت موضوع مختلف را بطور همزمان اجرا می کند که همین امر به سادگی نشان می دهد این کامپیوتر یک دستگاه Multi Tasking  است . تکنولوژی قدرتمند  Turbo Boost نیز این کامپیوتر بدون کیس را قادر می سازد تا وظایف سنگینی مانند رندر ویدئو ها را نیز به سادگی انجام دهد .

با استفاده از  پردازشگر  گرافیک بسیار قوی NVIDIA GeForce GTX 1050 ، توانای پردازش  گرافیکی باورنکردنی در داخل این سیستم پنهان شده است که امکان مناسبی برای دیدن فیلم ، بازی و ویرایش حرفه ای تصاویر را فراهم می سازد .

ASUS Zen AiO 242

برای عملیات سریع در اجرای برنامه های چندگانه و یا هنگام کپی فایل های سنگین ، 32 گیگ رم DDR4-2400 و یک هارد SSD 512GB فوق سریع PCIex4در این سیستم بکار رفته است . همچنین از تکنولوژی حافظه انقلابی Intel Optane استفاده شده است به راه اندازی برنامه های مورد علاقه شما سرعت می بخشد و بوت شدن سریع سیستم را نیز تضمین می کند .

ASUS Zen AiO Z242 طراحی شده است تا زندگی شما را ساده تر و لذت بخش تر کند. میکروفن های آرایه ای قدرتمند و تکنولوژی تشخیص صدا در حوزه های مختلف به شما امکان می دهد تا به راحتی و به طور مستقیم با Cortana، دستیار دیجیتال شخصی خود، تا چهار متر فاصله – حتی در محیط های پر سر و صدا  ارتباط برقرار کنید .

صدایی شفاف و زنده

با بکار بردن 2 اسپیکر استریو باس – رفلکس و تکنولوژی منحصر بفرد ASUS Sonic Master Premium ، ZenAiO قادر خواهد بود 6 وات صدای فوق العاده غنی و شفاف را تولید کند . آمپلی فایر هوشمند آن ، بسیار هوشمندانه خروجی صدا را کنترل و تنظیم می کند تا حداکث حجم صدای ممکن را بدون اعوجاج صفر تولید کند .

پورت ها و درگاه های ارتباطی

این All in One ایسوس با بهره گیری از یک کارت شبکه بی سیم  Ultrafast دوباندی 802.11ac Wi-Fi   به هر شبکه بی سیم در بهترین سرعت ممکن متصل خواهد شد  با حداکثر سرعت 867 مگابیت در ثانیه، تقریبا همانند یک شبکه سیمی!

ASUS Zen AiO 242

همچنین درارای سری کامل  پورت های ارتباطی برای اتصال دستگاه های شما است ، از جمله 4 پورت USB3.1 Gen1، خروجی HDMI 2.0 و کارت خوان SD. برای راحتی شما، یک پورت USB2 تزیر لبه پایین صفحه نمایش قرار گرفته است است تا بتوانید یک کارت USB را به سرعت وصل کنید .

ASUS Zen AiO 242

دسترسی آسان و امن از راه دور

ASUS ZenAnywhere یک سرویس آنلاین است که به شما امکان دسترسی از راه دور به اطلاعات شخصی و وب کم از طریق ASUS Zen AiO ZN242 را می دهد. این حتی به شما اجازه می دهد تا Zen AiO خود را بیدار کنید، آن را در حالت خواب قرار دهید یا آن را خاموش کنید ، همه از راه دور. کار و استفاده از ZenAnywhere آسان است برای راه اندازی: به سادگی ثبت نام برای یک حساب کاربری، وارد شوید و از آن استفاده کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام
    ببخشید قیمت این کامپیوتر چنده؟

    پاسخ

    در حدود 1.400 دلار که با قیمت ارز 4.700 امروز در حدود 6.5 میلیون تومان در می‌یاد. توی بازار ایران هم در حدود 8 میلیون

    پاسخ

    موجود دارید ؟؟؟؟

    پاسخ