coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش گوشی‌های هوشمند هواوی از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرد

فروش گوشی‌های هوشمند هواوی از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کردطبق آخرین آمار، هواوی در ۹ ماه اول امسال بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی به فروش رسانده است. گوشی‌های هوشمند هواوی حالا فروشی بهتر از آیفون اپل دارند.

هواوی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساخت اسمارت‌فون در جهان شده است. این شرکت اوایل امسال توانست اپل را پشت سر بگذارد و به دومین شرکت بزرگ در تولید تلفن‌های همراه تبدیل شود. همچنین طبق گفته‌ی مدیرعامل هواوی، ریچارد یو، این شرکت در ۹ ماه نخست امسال توانست بیش از ۱۰۰ میلیون تلفن‌همراه به فروش برساند.

مدیرعامل هواوی همچین عنوان کرد که درآمد این شرکت از ژانویه تا سپتامبر امسال ۳۰ درصد افزایش داشته است. تعداد عرضه‌کنندگان گوشی‌های هوشمند هواوی نیز نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته و به ۴۲،۳۰۰ نمایندگی در سرتاسر دنیا رسیده است. یو اشاره می‌کند که هواوی به دنبال عرضه‌ی گوشی‌های میان‌رده و بالارده‌ی بیشتر است و امیدوار است از این طریق سهم خود را در بازار جهانی افزایش دهد. این شرکت همچنین از ۱۰،۰۰۰ کارمند در بخش‌های پژوهش و تولید خود بهره می‌برد.

سال گذشته هواوی موفق شد ۱۴۰ میلیون دستگاه را به بازار عرضه کند و به نظر امسال این رکورد را بهبود خواهد بخشید. در مقایسه شیائومی، یکی از بزرگ‌ترین رقیب‌های هواوی، به دنبال فروش ۹۰ میلیون تلفن‌همراه تا پایان امسال است. آماری که هواوی تا همینجای کار از آن عبور کرده است.

ریچارد یو ماه گذشته عنوان کرد که هواوی نه تنها به دنبال پشت سر گذاشتن اپل است، بلکه به‌زودی سامسونگ را پشت سر خواهد گذاشت. با این وجود بدبینی کارشناسان، به نظر می‌رسد که هواوی با رسیدن به رتبه‌ی اول تولیدکنندگان تلفن‌همراه فاصله‌ی چندانی ندارد.

منبع: Android Headline

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر