;
coinex

فروش گلکسی نوت 8 نسخه Enterprise در آمریکا آغاز شد

فروش گلکسی نوت 8 نسخه Enterprise در آمریکا آغاز شد

یک نسخه جدید از گلکسی نوت 8 با نام Enterprise فروش خود را در آمریکا آغاز کرد. این محصول برای اهداف تجاری طراحی شده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ این مدل جدید از پرچم‌دار خود با عنوان گلکسی نوت 8 Enterprise را ماه گذشته در کره جنوبی و آلمان عرضه کرده بود و اکنون این نسخه به آمریکا رسیده است.

شکل ظاهری و مشخصات گلکسی نوت 8 نسخه Enterprise کاملا مانند نسخه‌ی عادی دستگاه است. هرچند که یک ضمانت سه ساله بابت به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای آن در سامسونگ Knox برای این محصول در نظر گرفته شده است. این فبلت با محوریت تجاری همچنین در طول این سه سال هر ماه به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. همچنین به جای دو سال گارانتی، این نسخه سه سال گارانتی خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:  بررسی گلکسی نوت ۸

 

گلکسی نوت 8 نسخه Enterprise به صورت آنلاک در آمریکا با قیمت 994 دلار به فروش می‌رسد. این فبلت 6.3 اینچی به نمایشگر بی‌نهایت با پنل اس آمولد (S-AMOLED) و رزولوشن QHD+ مجهز شده است.

پردازنده‌ این نسخه نیز اسنپدراگون 835 در کنار 6 گیگابایت رم بوده و مودم ارتباطی آن نیز از نوع Cat.16 است. دوربین دوگانه‌ پشتی دستگاه نیز از دو لنز 12 مگاپیکسلی مجهز به لرزش گیر نوری تصاویر و 2x بزرگنمایی اپتیکال ساخته شده است. دوربین جلوی این گوشی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و همچنین اسکنر عنبیه چشم نیز در کنار این دوربین جلویی بکار گرفته شده است.

انرژی تمام این مجموعه نیز توسط یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم تامین می‌شود. علاوه بر تمام این‌ها قلم اس پن گلکسی نوت 8 را نیز فراموش نکنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر