;
coinex

مشکل نمایشگر آیفون 10 کاربران این موبایل را سردرگم کرده است!

مشکل نمایشگر آیفون 10 کاربران این موبایل را سردرگم کرده است!

دلیل مشکل نمایشگر آیفون 10 چیست؟ اشکال در سخت افزار یا یک تغییر رنگ ساده؟ برای بررسی بیشتر این موضوع با تکراتو همراه شوید.

اپل در ساخت نمایشگر آیفون 10 برای اولین بار از تکنولوژی اولد استفاده کرده و پنل‌های LCD را کنار گذاشته است. قطعا این تکنولوژی نیز با مزایا و معایب خود همراه است. اما از آنجاییکه برای مشتریان همیشگی اپل، پنل‌های اولد یک تکنولوژی جدید محسوب می‌شوند، بسیاری از آنها نمی‌دانند که یک تجربه طبیعی را پشت سر می‌گذارند یا یک اشکال در پنل اولد. به همین دلیل نیز شرکت کوپرتینو مجبور شد مقاله‌ای را در این باره منتشر کرده و به مشتریان خود توضیح دهد که بسیاری از موارد، ویژگی‌های اصلی این پنل‌ها هستند و هیچ اشکالی در سخت افزار وجود ندارد.

با تمام این اوصاف، تعداد زیادی از مشتریان هنوز نمی‌دانند که آیا گوشی آیفون 10 آنها معیوب است یا خیر. تعداد زیادی از این کاربران به خاطر مشکل نمایشگر آیفون 10 خود که رنگ‌ها را در برخی قسمت‌ها، متفاوت‌تر از قسمت‌های دیگر نشان می‌دهد، شکایت کرده‌اند.

کمپانی اپل این مساله را تغییر رنگ یا حفظ تصویر خوانده که هر دو از تاثیرات نمایشگرهای اولد هستند؛ اما اینطور که از شواهد پیداست، تمامی گوشی‌های آیفون 10 که از سه روز پیش در دسترس کاربران قرار گرفته، با چنین اشکالی مواجه نبوده‌اند.

از طرف دیگر، بسیاری از کاربران ردیت نیز اعلام کرده‌اند که چنین تاثیر مشابهی را در گوشی‌های آیفون X (بخوانید آیفون 10) خود مشاهده کرده‌اند که در اکثر مواقع، در اتاق‌های تاریک و نور کم، بیشتر از قبل قابل مشاهده است.

در نگاه اول، نمی‌توان چنین تغییر رنگی را غیر معمول دانست و تصور می‌شود که تنها به خاطر زاویه تابش نور و جهت نگاه، چنین چیزی احساس می‌شود. اما در یکی از عکس‌های زیر، یک تغییر رنگ غیر معمول وجود دارد که اصلا ارتباطی با زاویه تابش نور ندارد.

تمام خریداران این موبایل باید با پشتیبانی تماس گرفته و دلیل این مساله را جویا شوند. کمپانی اپل نیز باید توضیحاتی را در این باره ارائه دهد و دلیل این مشکل نمایشگر آیفون 10 را بازگو کند. اینطور که به نظر می‌رسد، اسناد و اطلاعاتی فعلی اپل، تنها مشتریان را سردرگم کرده و در فروش این دستگاه تاثیر گذاشته است.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر