;
coinex

هک توییتر توسط دو کاربر آلمانی!

هک توییتر توسط دو کاربر آلمانی!

هک توییتر توسط دو کاربر آلمانی انجام شد. این دو کاربر آلمانی توانستند تا با موفقیت این شبکه اجتماعی را هک کنند و کاری عجیب انجام دهند.

طراحی شبکه اجتماعی توییتر به گونه‌ای است که به کاربرانش اجازه نمی‌دهد، مطالب طولانی را ارسال کنند. مطالب ارسالی توسط کاربران باید حداکثر 280 کاراکتر داشته باشد.

اما این دو کاربر آلمانی توانستند تا با هک توییتر ، مطالبی طولانی و پر از حروف و کاراکترهای مختلف را ارسال کنند. در واقع آنها توانستند مطلبی با ۳۵ هزار کاراکتر را در آن ارسال نمایند. این امر توانست مورد توجه بسیاری از کاربران توئیتر قرار گیرد.

نحوه نفوذ به این شبکه و توانایی در هک کردن آن به بحث داغ کاربران تبدیل شده است.

هک توییتر توسط دو کاربر

توییتر در مدت کوتاهی بعد از انتشار این مطلب طولانی توسط دو کاربر آلمانی، مطلب ارسالی را پاک نمود. اما بحث و تبادل نظر کاربران در مورد نحوه هک توییتر و ضرورت برطرف شدن این ضعف توییتر همچنان ادامه دارد.

بعد از ارسال این پیام طولانی توسط این دو کاربر، توییتر حساب کاربری این افراد را برای مدتی تعلیق کرد، ولی وضعیت حساب کاربری آنها دوباره به حالت عادی بازگشه است.

 

بیشتر بخوانید: هک شدن توییتر توسط هکر روسی

 

این دو کاربر بابت انجام این کار خود از توییتر عذرخواهی کردند. مدیران توییتر در ادامه اعلام نمودند، ضعف موجود را که باعث شده بود این پیام طولانی توسط کاربران ارسال شود، برطرف کرده‌اند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر