;
coinex

ارسال متن 280 کاراکتری در توییتر برای همه کاربران امکان‌پذیر شد

ارسال متن 280 کاراکتری در توییتر امکان پذیر است!

هم اکنون ارسال متن 280 کاراکتری در توییتر امکان پذیر است. کاربران این شبکه اجتماعی که قبلا محدودیت تعداد کاراکتر داشتند، اکنون می‌توانند متن 280 کاراکتری را ارسال نمایند.

از ویژگی‌های اصلی این شبکه اجتماعی، محدودیت تعداد کاراکترهای آن است که شخصیت این شبکه را شکل داده است. بسیاری از کاربران این ویژگی را از مزایای آن می‌دانند.

با این حال، به تازگی توییتر در حال تست افزایش تعداد کاراکتر به دو برابر حالت قبلی یعنی 280 کاراکتر بود. کاربران پیش از این فقط می‌توانستند متن‌های 140 کاراکتری را ارسال نمایند.

چندی پیش این شبکه اجتماعی محدودیت توییت‌های 140 کاراکتری را برای برخی کربران خود برداشت و تست های اولیه برای توییت 280 کاراکتری را برای آنان اعمال کرد. اما اکنون ارسال متن 280 کاراکتری در توییتر برای همه کاربران امکان‌پذیر است.

 

بیشتر بخوانید:  شمار کاراکترهای توییتر به ۲۸۰ کاراکتر افزایش می‌یابد؛ حذف محدودیت ۱۴۰ کاراکتری!

 

ارسال متن 280 کاراکتری در توییتر نسبت به 140 کاراکتر، یک جهش بزرگ است، اما با این وجود باز هم از شبکه‌های اجتماعی دیگر محدودتر است.

توییتر اعلام کرده است که کاربران شرق آسیا، مشکلی از بابت محدودیت کاراکترها ندارند، چون ساختار زبان آن‌ها به گونه‌ای است که ارسال مطلب با تعداد کاراکتر کمتر نیز امکان پذیر است. اما انگلیسی زبان‌ها مشکل بیشتری در این مورد دارند.

بنابراین برای بسیاری از زبان‌ها استفاده از 140 کاراکتر کافی نیست و لازم بود تا تعداد کارکترها افزایش یابد. این قابلیت مدتی است که به صورت آزمایشی و برای تعداد تصادفی از کاربران فعال گردید و با بازخورد مناسبی که گرفته شد، توییتر آن را برای همه کاربران خود فعال کرد.

اکنون دیگر برای ارسال توییت 280 کاراکتری با مشکلی مواجه نخواهید بود. هیچ روش خاصی برای ساخت توییت 280 کاراکتری وجود ندارد، تنها کافی است که اپلیکیشن توییتر نصب شده بر روی گوشی خود را آپدیت کنید و سپس شما نیز به جمع توئیت کنندگان 280 کاراکتری وارد خواهید شد.

لازم به ذکر است که پاسخ توییت‌ها، لینک تصاویر و ویدیوها شامل محدودیت شمارش کاراکترها نبودند. به گفته توییتر این تغییر باعث می‌شود تا بسیاری از زبان‌ها بتوانند متن طولانی‌تری ارسال کنند و این می‌تواند برای بسیاری از کاربران لذت بخش باشد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر