;
coinex

شارژ بی سیم در وان پلاس 5T وجود نخواهد داشت

شارژ بی سیم در وان پلاس 5T وجود نخواهد داشت
شارژ بی سیم در گوشی وان پلاس 5T دیده نخواهد شد، این موضوع را Pete Lau، مدیر ارشد اجرایی وان پلاس تایید کرد.

بعد از آنکه موجودی انبارها از گوشی وان پلاس 5 خالی شد، گمانه زنی‌هایی راجع به جانشین بعدی این گوشی شکل گرفت. برخی معتقد بودند که وان پلاس در حال ساخت گوشی وان پلاس 6 است و برخی دیگر به وان پلاس 5 تی اشاره می‌کردند. در نهایت مشخص شد که پرچمدار بعدی این کمپانی وان پلاس 5T است.

Pete Lau چندی پیش تایید کرده بود که وان پلاس 5 تی با جک هدفون 3.5 میلی‌متری خودنمایی خواهد کرد و امروز او خبر نبود شارژ بی سیم در وان پلاس 5T را تایید کرد. ویژگی شارژ بی سیم در اسمارت فون وان پلاس 5 تی چند روزی است که در شایعات مختلف به آن اشاره می‌شود، اما امروز مدیر ارشد اجرایی این شرکت، اشاره کرد که مدل 5T وان پلاس فاقد شارژ وایرلس است؛ چرا که تکنولوژی دش شارژ (Dash Charge) وان پلاس، عملکرد بسیار بهتری از شارژ بی سیم دارد.

دش شارژ فناوری شارژ سریع مختص به خود وان پلاس است که به کاربران گوشی‌های خود اجازه می دهد تا تنها با 30 دقیقه شارژ، یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنند. خروجی دش شارژ 20 وات است، در حالی که خروجی شارژ بی سیم 15 وات خواهد بود؛ از این رو تکنولوژی‌های شارژ بی سیم قادر به شارژ سریع گوشی‌های وان پلاس نخواهند بود.

از سوی دیگر شارژ بی سیم فعلی را نمی‌توان یک ویژگی کاملا وایرلس دانست. درست است که هیچ سیمی در عملیات شارژ گوشی وجود ندارد، اما شما مجبورید تا برای شارژ گوشیتان آن را بر روی پد مخصوص خود قرار دهید و در این زمان نمی‌توانید برای دیدن یک عکس و یا بازی آن را از جای خود بردارید و این در حالیست که شما با فناوری دش شارژ چنین مشکلی نخواهید داشت؛ این دلایل مدیر ارشد اجرایی وان پلاس است.

البته Pete Lau شارژ بی سیم را به طور کامل رد نکرد و گفت که این شرکت ممکن است تا در زمان مناسب تکنولوژی شارژ وایرلس را بپذیرد. استاندارد شارژ وایرلس Qi نمی‌تواند از طریق فلز انتقال یابد، به همین علت تمامی گوشی سازانی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند پنل پشتی خود را مجبورند که یا از شیشه بسازند و یا آن را با مواد پلی کربنات تهیه کنند.

اپل سالهاست که گوشی‌های ایفون خود را با قابی کاملا فلزی به بازار عرضه می‌کرد، اما امسال به منظور استفاده از فناوری شارژ بی سیم در آیفون 10 مجبور شد تا از پنل شیشه‌ای استفاده کند. از آنجا که نبود شار پ بی سیم در وان پلاس 5T مورد تایید قرار گرفته است، احتمال می‌ورد که این مدل با طراحی کاملا فلزی خودنمایی کند.

آیا ممکن است که وان پلاس فناوری شارژ بی سیم را در وان پلاس 6 معرفی کند؟ برای پاسخ به این سوال شاید کمی زود باشد، اما شما چه حدسی می‌زنید؟ اگر خواستید در این رابطه بحث کنید، بخش نظرات زیر بهترین جا برای این کار خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر