;
coinex

خط سبز عجیبی که روی صفحه نمایش آیفون 10 ظاهر شد

خط سبز عجیبی که روی صفحه نمایش آیفون 10 ظاهر شد

برخی از کاربران آیفون 10 گزارش کرده‌اند که یک خط عمودی سبز رنگ روی صفحه نمایش این دستگاه در نزدیکی حاشیه سمت چپ یا راست آن ظاهر شده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

پس از اینکه چند روز قبل دیسپلی میت اعلام کرد که نمایشگر آیفون 10 برترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند است، کمتر کسی فکر می‌کرد بحران‌های مختلفی هواداران و خریداران احتمالی این محصول را دچار شک و تردید کند.

 

بیشتر بخوانید:  بهترین صفحه نمایش گوشی از دیدگاه DisplayMate

 

ماجرای اول، اشکال نمایشگر آیفون 10 در هوای سرد بود و حالا اشکال دوم خبرساز شده است. ظاهر شدن یک خط عمودی سبز رنگ روی نمایشگر این دستگاه باعث شده فعلا تمام توجه‌هات به جای آنکه به کیفیت آن باشد به اشکالات این نمایشگر جلب شود.

یک تئوری درباره‌ خط سبز عجیبی که روی صفحه نمایش آیفون 10 ظاهر می‌شود، این است که احتمالا اشکال در سیستم الکتریکی دستگاه باعث شده که زیر پیکسل‌های سبز این نمایشگر، به صورت یک خط روی صفحه ظاهر شوند.

خط سبز عجیبی که روی صفحه نمایش آیفون 10 ظاهر شد

احتمالا ماجرای مشابهی که سال گذشته تقریبا به همین شکل با ظاهر شدن یک خط صورتی رنگ روی نمایشگر گلکسی اس 7 اج پیش آمد را به خاطر دارید. سامسونگ در آن زمان اعلام کرد که این مشکل سخت‌افزاری بوده و محصولات مربوطه را تعویض کرد.

سال گذشته همچنین عده‌ای از دارندگان گوشی هوشمند موتورولا دروید توربو 2 شکایت داشتند که یک خط سبز رنگ روی نمایشگر محصول آنان ظاهر شده است؛ اما به یاد داشته باشید که هیچ‌کدام از این محصولات 1000 دلار قیمت نداشته‌اند و چنین اشکالی برای خریداران آیفون 10 حقیقتا دردآور است.

اما خب چه می‌شود کرد، اگر شما در ایران این محصول را به صورت گارانتی شده خریداری کرده باشید و با چنین مشکلی مواجه شدید، باید امیدوار باشید که شرکت مدیا پردازش به عنوان واردکننده‌ قانونی محصولات اپل این مورد را نیز تحت پوشش قرار داده و گوشی شما را تعویض کند.

ضمنا به خاطر داشته باشید که اولا این مشکل با به‌روزرسانی نرم‌افزاری مرتفع نخواهد شد؛ ثانیا اپل در سراسر جهان گوشی‌هایی که با این مشکل مواجه شوند را تعویض می‌کند.

خط سبز عجیبی که روی صفحه نمایش آیفون 10 ظاهر شد

تاکنون حداقل 25 مورد از دارندگان آیفون 10 در سراسر جهان عکس گوشی‌های خود را در شبکه‌ها و صفحات مرتبط با این محصول منتشر کرده‌اند در حالی که این خط سبز بر روی نمایشگر تمامی آن‌ها به چشم می‌خورد.

البته تمامی این محصولات، به‌جز یک مورد، زمانی که برای اولین بار روشن شده‌اند چنین ایرادی نداشته‌اند. این خط سبز عمودی روی صفحه نمایش آیفون 10 تقریبا در محصولات تمام بخش‌های مختلف جهان و همچنین در هردو نسخه 64 و 256 گیگابایتی از این محصول گزارش شده است. تاکنون هیچ روش نیز برای رفع این مشکل کارآمد نبوده است.

خط سبز عجیبی که روی صفحه نمایش آیفون 10 ظاهر شد خط سبز عجیبی که روی صفحه نمایش آیفون 10 ظاهر شد

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر