;
coinex

وعده‌ اپل برای رفع اشکال صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد

وعده‌ی اپل برای رفع اشکال صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد

به تازگی برخی از کاربران آیفون X (آیفون 10) گزارش داده‌اند که نمایشگر گوشی آن‌ها با تغییر ناگهانی دما دیگر به لمس پاسخگو نیست. اپل نیز وعده داده به‌زودی اشکال صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد را رفع خواهد کرد.

بله دیگر تقریبا در فصل سرما قرار داریم و در بسیاری از کشورها هم اکنون هوا کاملا برفی است. افراد متعددی از کاربران پرچم‌دار پرسروصدای اپل از یک اشکال صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد خبر داده‌اند. طبق ادعای این افراد، زمانی که در هوای سرد قرار دارند، نمایشگر گوشی گران قیمت آنان برای لحظاتی از دسترس خارج می‌شود و دیگر به هیچ‌گونه لمس پاسخگو نیست و حتی نمی‌توان قفل دستگاه را باز کرد.

این مشکل به‌ویژه با در نظر گرفتن قیمت این محصول می‌تواند آزاردهنده باشد. هرچند که اپل وعده داده به‌زودی این مشکل را رفع خواهد کرد. به نظر می‌رسد که اشکال صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد یک ایراد نرم‌افزاری است. دمای توصیه شده برای این محصول در دفترچه راهنمای آن بین 0 تا 35 درجه سانتی‌گراد ذکر شده است. بنابراین حتی هوای بسیار سرد نیز نباید برای سخت‌افزار آیفون 10 مشکلی ایجاد کند.

اپل پس از اینکه متوجه این مشکل آیفون جدیدش در مواجه با هوای سرد شده در کامنتی که در ادامه خواهید خواند، رفع سریع این مشکل را وعده داده است. اپل می‌گوید:

ما می‌دانیم که برخی از صفحه‌نمایش‌های آیفون 10 زمانی که در هوای سرد قرار می‌گیرند برای لحظاتی از کار می‌افتند و پس از چندین ثانیه مجددا همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد. اما نگران نباشید ما در به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر