;
coinex

دانلود والپیپر لامبورگینی ترزو میلنیو (Lamborghini Terzo Millenio) با کیفیت HD

خودروی مفهومی لامبورگینی ترزو میلنیو (Lamborghini Terzo Millenio)

خودروی مفهومی لامبورگینی ترزو میلنیو (Lamborghini Terzo Millenio) آخرین نمونه شرکت خودروسازی ایتالیایی است. برای دانلود والپیپر لامبورگینی ترزو میلنیو با کیفیت HD می‌توانید به ادامه متن مراجعه نمایید.

لامبورگینی ترزو میلنیو

شرکت لامبورگینی در یک اقدام تازه، شروع به همکاری با آزمایشگاه‌های دانشگاه MIT آمریکا نموده است که قدمی نو در زمینه تولیدات آتی این شرکت ابرخودروساز به شمار می آید. این طرح جدید که یک نمونه الکتریکی با قابلیت هدایت خودکار (خودران) و قابلیت ترمیم اجزای بدنه (خود ترمیمی) است، خودروی مفهومی لامبورگینی ترزو میلنیو (Lamborghini Terzo Millenio) نام دارد.

این شرکت ایتالیایی با معرفی خودروی مفهومی لامبورگینی ترزو میلنیو نمایی از خط مشی آینده تولیدات خود را به نمایش گذاشته است. این خودرو از لحاظ ظاهری و تکنولوژی بسیار فراتر از از زمان فعلی بوده ولی در عین حال، با حفظ استانداردها و المان‌های اصلی شرکت لامبورگینی ، آشوب در نمای ظاهری، قدرت و عملکرد خیره کننده پیشرانه و از همه مهم تر حس هجوم و توحش که در همه ابعاد تولیدات این شرکت به چشم می خورد را، با زبانی جدید بازگو کرده است و نوید یک ابرخودروی مسابقه‌ای را به علاقمندان و مجنونان سرعت می‌دهد.

 

 

برای دانلود والپیپر لامبورگینی ترزو میلنیو با کیفیت HD می‌توانید بر روی عبارت “Lamborghini Terzo M Wallpaper” کلیک نمایید.

دانلود والپیپر لامبورگینی ترزو میلنیو با کیفیت HD

نام فایل Lamborghini Terzo M Wallpaper.zip
حجم فایل (مگابایت) 1.6
تعداد والپیپرها 4
نوع فایل Zip
رمز (Password) techrato.com

دانلود : 

Lamborghini Terzo M

روش انتخاب تصویر به عنوان والپیپر در سیستم عامل ویندوز

برای دانلود والپیپر لامبورگینی ترزو میلنیو می توانید بر روی لینک “دانلود” کلیک نموده و پس از ذخیره در کامپیوتر، با استفاده از پسورد techrato.com آن را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای انتخاب تصویر به عنوان والپیپر یا پس زمینه (Background) سیستم عامل ویندوز، دو راه پیش فرض در سیستم عامل ویندوز وجود دارد.

روش اول

این روش ساده ترین راه ممکن برای تغییر والپیپر دسکتاپ به شمار می آید. ابتدا بر روی تصویر موردنظر کلیک راست نموده و سپس گزینه Set as desktop background را انتخاب نمایید.

روش دوم

این روش اندکی پیچیده تر از روش اول است. ابتدا بر روی صفحه سیستم عامل کلیک نموده و گزینه Personalize را انتخاب نمایید. سپس گزینه Desktop Background را در بخش پایینی صفحه انتخاب نمایید. در صفحه به نمایش در آمده دکمه Browse را فشرده و سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید. در انتها نیز با فشردن دکمه Save Changes والپیپر دستکتاب شما به تصویر مورد نظر تغییر پیدا خواهد کرد.

 

 

منبع : تکراتو

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر