;
coinex

گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالا با جک هدفون وارد بازار می‌شود!

گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالا با جک هدفون وارد بازار می‌شود!

گلکسی اس 9 سامسونگ اولین گوشی پرچمداری است که بعد از آیفون X اپل وارد بازار می‌شود به همین دلیل شایعاتی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است.

یکی از خبرهایی که اخیرا در مورد گلکسی اس 9 منتشر شده است، به هدفون‌هایی که سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد به همراه این گوشی پرچمدار وارد بازار کند، مرتبط می‌شود.

آیس یونیورس (IceUniverse) یکی از منابع خبری مشهور دنیای گوشی‌های همراه است. این منبع خبری تا به حال اطلاعات دقیقی را در رابطه با محصولات سامسونگ منتشر کرده و اخیرا گفته است که گلکسی اس 9 با هدست‌های جدید شرکت AKG در بازار عرضه می‌گردد.

این باور وجود دارد که هدست‌های جدیدی که گوشی‌ساز بزرگ کره‌ای می‌خواهد به همراه پرچمدار بعدی خود عرضه کند، از نوع وایرلس و با توانایی پشتیبانی قابلیت اتصالی بلوتوث هستند. هنوز مشخص نیست که آیا AKG می‌خواهد به تنهایی این هدست را کاملا از نو برای گلکسی اس 9 بسازد یا این که یکی از هدست‌های قدیمی خود را برای پشتیبانی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ بهینه سازی می‌کند اما در هر حال باید در نظر داشت که هدست‌های پشتیبانی کننده قابلیت اتصالی بلوتوث نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند.

هدفون پشتیبانی کننده بلوتوث در کنار جک هدفون!

شرکت AKG هنوز هیچ هدستی را با قابلیت پشتیبانی فناوری بلوتوث عرضه نکرده است، از این رو هنوز مشخص نیست که آیا این سازنده در نظر دارد که یک هدست را از سامسونگ بگیرد و آن را بهینه سازی کند یا این که به تنهایی می‌خواهد یک هدست کاملا جدید را برای گلکسی اس 9 بسازد. بد نیست بدانید که هدفون‌هایی که با توانایی پشتیبانی قابلیت اتصالی بلوتوث هم‌اکنون از طرف سامسونگ در بازار موجود هستند، آیکون ایکس (IconX) نام دارند و با قیمت 199 دلار عرضه می‌شوند.

ارائه هدفون بلوتوث دار به همراه گلکسی اس 9 از این امر حکایت می‌کند که گوشی پیشرفته جدید سازنده کره‌ای فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است اما هنوز این مطلب تایید نشده زیرا تصاویری که تا به حال از نمونه‌های اولیه اس 9 در فضای مجازی منتشر شده‌اند، این محصول را با پورت جک هدفون نشان داده‌اند و علاوه‌براین به نظر نمی‌رسد که سامسونگ قصد داشته باشد که این سخت افزار محبوب را کنار بگذارد.

منابع خبری همچنین گفته‌اند که سازنده کره‌‌ای می‌خواهد با به کارگیری لایه‌های BBAR دوربین‌های گوشی‌های پیشرفته جدیدش را ارتقاء دهد.

BBAR نام اختصاری عبارت Broadband Anti-Reflection به معنی فناوری ضد انعکاسی وسیع است. این فناوری در قالب یک نوع روکش مخصوص توسط شرکت‌های دوربین سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا میزان درخشش نور توسط سخت افزارهای دوربین کاهش یابد.

منابع خبری همچنین گفته‌اند که گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 9 برخی از ویژگی‌های گوشی آیفون X اپل را مانند فناوری فیس آی دی که به منظور تشخیص چهره کاربر در دهمین آیفون سازنده آمریکایی به کار رفته است، بر روی خود دارد و علاوه بر این زودتر از زمان مقرر رونمایی و عرضه می‌شود.

پورت جک هدفون گلکسی اس 9

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر