;
coinex

هواوی پی 11 ؛ یک گوشی هوشمند بدون حاشیه با پردازنده کرین 970

هواوی پی 11 ؛ یک گوشی هوشمند بدون حاشیه با پردازنده کرین 970
هواوی امسال گوشی‌های بالارده خوبی در سری P و سری میت خود معرفی کرد. این کمپانی چینی از هم اکنون تمرکز خود را بر روی پرچمدار بعدی قرار داده است، گوشی هوشمندی که با نام هواوی پی 11 (Huawei P11) معرفی خواهد شد.

گفته می‌شود نمایشگر Huawei P11 دارای نسبت تصویر 18 به 9 بوده و توسط ژاپن دیسپلی ( JDI) تولید خواهد شد. بر اساس شایعات منتشر شده، احتمالا این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی است که در زیر دوربین دوگانه آن جای خواهد کرد.

غول اپتیک جهان، لایکا، به احتمال بسیار زیاد همچنان در ساخت این دوربین دوگانه نقش خواهد داشت. وب‌سایت igeekphone دوربین دوگانه هواوی پی 11 را دو سنسور 12 مگاپیکسلی اعلام می‌کند که یک سنسور قابلیت ثبت تصاویر رنگی را دارد و سنسور دیگر مونوکروم است.

دوربین هواوی پی 11

هواوی P11 قدرت پردازشی خود را از چیپست کرین 970 تامین می‌کند، پردازنده‌ای که به لطف وجود یک تراشه اختصاصی AI قابلیت‌های هوش مصنوعی را به رخ رقبای خود خواهد کشید. این پردازنده توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی شده و اندروید 8.0 اوریو که با پوسته EMUI 8 سفارشی سازی شده است، مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت. شایعات قیمت هواوی پی 11 را چیزی در حدود 670 دلار اعلام کرده‌اند.

هواوی P11

 

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    با سلام این غول چینی هم خیلی تکراری داره گوشی میده بیرون دیگر ان خلاقیت گذشته را ندارد و چنگی به دل نمی زند …….

    پاسخ

    خوب چیزیه…!!?

    پاسخ