;
coinex

رندرهایی از گوشی تسلا فون (Tesla Phone) منتشر شد

رندرهایی از گوشی تسلا فون (Tesla Phone) منتشر شد
به نظر می‌رسد که تسلا نیم نگاهی به بازار گوشی‌های هوشمند نیز دارد. به تازگی ویدیویی در یوتیوب به اشتراک گذاشته که طرحی مفهومی از گوشی تسلا فون (Tesla Phone) را به نمایش می‌گذارد.

کانسپت کریتور (Concept Creator) کانالی در یوتیوب است که کانسپت‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند را ارائه می کند. این کانال اخیرا ویدیویی را منتشر کرده که در آن رندرهایی از تسلا فون را نشان می‌دهد. اگر چه هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی یک محصول واقعی خواهد بود و یا فقط به عنوان یک طرح مفهومی بایگانی می‌شود.

این موبایل که به نظر یک گوشی اندرویدی است، طراحی زیبایی دارد. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن قرار گرفته که ترکیبی از دو سنسور با چینش عمودی است و در بین آنها یک فلش LED دیده می‌شود.

در طراحی پنل پشتی تسلا فون کمی انحنا وجود دارد و لوگوی تسلا به شکل زیبایی در بالای ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته است. در پنل جلو نیز یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه‌های باریکی خودنمایی می‌کند. این صفحه نمایش در کناره‌ها به شکل منحنی طراحی شده و ظاهر یک گوشی مدرن امروزی را به خود گرفته است.

در قسمت زیرین دستگاه نیز یک پورت یو اس بی نوع C قرار گرفته و در کنار آن جک هدفون 3.5 میلی‌متری دیده می‌شود. در این طراحی خیالی از تسلا فون به نظر می‌رسد که اندروید 8.0 اوریو در حال اجراست. رندرهای منتشر شده در سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری طراحی شده‌ و لوگوی تسلا در پشت هر پنل، به رنگ همان گوشی درآمده است.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر