;
coinex

مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ: وقتی که حاشیه‌ها تعیین کننده می‌شوند!

مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ: وقتی که حاشیه‌ها تعیین کننده می‌شوند!

شیائومی و سامسونگ هر دو از برترین سازندگان دنیای گوشی‌های همراه هستند. در این نوشتار به مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس از این دو برند پرداخته‌ایم.

مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

گلکسی اس 8 پلاس هنوز هم بهترین گوشی پرچمدار اندروید موجود در بازار است اما می میکس 2 شیائومی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اس 8 پلاس پنج ماه بعد از عرضه شدنش توانست محبوبیت بسیار خوبی را در سرتاسر جهان کسب کند و بیشترین میزان فروش را در این بازه زمانی در مقایسه با سایر محصولات برند مشهور سازنده کره‌ای به خود اختصاص دهد.

این گوشی هوشمند و دو برادر دیگرش معرف نمایشگر اینفینیتی ویوو (Infinity View) جدید سامسونگ بودند؛ سخت افزاری که با حاشیه‌های باریک پایینی و بالایی و لبه‌های منحنی شکل وارد بازار شدند. در واقع می‌توان گفت که نمایشگر 6.2 اینچی سوپر AMOLED جدید سامسونگ در کنار دوربین دوگانه گلکسی اس 8 پلاس از عواملی هستند که باعث شدند که این گوشی هوشمند بتواند محبوبیت بسیار زیادی را برای خود کسب کند.

در این بین یکی از برندهایی که در مقابل سامسونگ ایستاده شیائومی است. این سازنده سال گذشته مدل مشهور می میکس را وارد بازار کرد و سپس این گوشی هوشمند را با بهینه سازی‌هایی جدید و نام می میکس 2 چند ماه پیش در اختیار کاربرانش گذاشت. سازنده چینی در ساخت گوشی‌های می میکس 2 باز هم از نمایشگرهای دارای حاشیه‌های بسیار باریک استفاده کرد اما طراحی کلی این گوشی هوشمند را تغییر داد تا بتواند آن در مقایسه با مدل اولیه گوشی‌های می میکس با ظاهر بهتری وارد بازار کند. این گوشی هوشمند 42 باند LTE را پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این توانایی پشتیبانی همه شرکت‌های واسط ارتباطی را نیز دارد.

حال این سوال مطرح می‌شود که این دو گوشی هوشمند چه وضعیتی نسبت به یکدیگر دارند. در این نوشتار به مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس پرداخته‌ایم تا به این ابهام پاسخ دهیم. آنچه که در این مطلب می‌خوانید بیان ویژگی‌های مشترک بین هر دو گوشی، شرح برتری‌های هر محصول به طور جداگانه و ارائه یک نتیجه گیری نهایی در رابطه با این مقایسه را در بر می‌گیرد. با تکراتو همراه باشید.

ویژگی‌های مشترک

 

می میکس 2 و گلکسی اس 8 پلاس هر دو به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 مجهز شده‌اند اگرچه که محصول سازنده کره‌ای در برخی از نقاط جهان با تراشه پیشرفته اگزینوس 8895 هم عرضه می‌شود. می میکس 2 به یک رم 6 گیگابایتی و گلکسی اس 8 پلاس به یک رم 4 گیگابایتی مجهز شده است با این حال می‌توان گفت که راندمان تقریبا مشابه یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک بین این دو گوشی هوشمند است. حافظه داخلی استاندارد 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید نوقا از دیگر ویژگ‌ های مشترک بین این دو گوشی هوشمند محسوب می‌شوند.

مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ: ویژگی‌های مشترک

ویژگی های برتر شیائومی می میکس 2

در مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس می توان گفته که اگر که به دنبال یک گوشی پیشرفته هستید که به یک نمایشگر با حاشیه‌های باریک مجهز شده باشد، انتخاب‌های متعددی نظیر گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی نوت 8، ال جی وی 30، ال جی جی 6 و اسنشال فون را در پیش روی خود دارید اما در این میدان رقابت محصولی که شیائومی در قالب می میکس 2 عرضه کرده برجسته‌تر است. سازنده چینی سال پیش اولین سری از گوشی‌های می میکس خود را وارد بازار کرد.

 مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ: ویژگی های برتر شیائومی می میکس 2

این گوشی هوشمند اولین محصولی نبود که با نمایشگر دارای حاشیه‌های باریک عرضه شد اما توانست به واسطه طراحی کلی زیبا و سخت افزارهای داخلی خود توجه مثبت تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند. این طراحی برجسته به می میکس 2 هم انتقال یافته است با این تفاوت که شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند تغییرات زیباشناختی بیشتری را اعمال کرده است تا بتواند محصولش را بیشتر متمایز جلوه دهد. کاهش اندازه نمایشگر می میکس 2 به 5.9 اینچ یکی از تغییرات مثبتی محسوب می‌شود که شیائومی در محصول جدیدش اعمال کرده است تا آن را محبوب‌تر سازد.

 مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ: ویژگی های برتر شیائومی می میکس 2

شیائومی در ساخت می میکس 2 دوربین سلفی این گوشی هوشمند را به حاشیه زیر نمایشگر انتقال داد تا از این طریق بتواند ضخامت حاشیه‌های بالایی و جانبی گوشی خود را به حداقل میزان ممکن برساند. این ابتکار طراحی باعث شده است که گوشی سرامیکی جدید سازنده چینی تجربه بسیار لذت بخشی را در هنگام اجرای فایل‌های چندرسانه‌ای در کاربرش ایجاد کند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت که با خرید می میکس 2 همیشه محتویات موجود در گوشی خود را به بهترین نحو ممکن مشاهده می‌کنید.

اگر که می‌خواهید خاص باشید، می میکس 2 را بخرید!

گلکسی اس 8 پلاس و برادرانش و همچنین محصولات پیشرفته برند ال جی در حال حاضر در هر نقطه‌ای از جهان عرضه می‌شوند به همین دلیل اگر که به دنبال محصولی با طراحی کاملا متفاوت هستید، توصیه می‌کنیم که می میکس 2 را انتخاب کنید. همان طور که گفته شد این گوشی هوشمند 42 باند LTE را پشتیبانی می‌کند از این رو با خرید آن به هیچ وجه دچار محدودیت‌های ارتباطی نمی‌شوید.

می میکس 2 با گوشه‌ها و لبه‌های منحنی شکل ساخته شده است به همین دلیل به راحتی در دست شما قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند به یک پنل پشتی سرامیکی نیز مجهز شده است تا بتواند چسبندگی بیشتری را نیز در دست شما داشته باشد و علاوه بر این به خوبی پرداخت شده است تا حس بهتری را نسبت به اس 8 پلاس در دست کاربرش ایجاد کند.

ویژگی دیگری که می میکس 2 را در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس به یک محصول برتر تبدیل می‌کند، مدت زمان عملکرد باتری این گوشی هوشمند است. گوشی‌های شیائومی به دلیل داشتن باتری‌های قدرتمند مشهور هستند، مشخصه‌ای که تا حد زیادی به توانایی منحصر بفرد رابط کاربری MIUI نصب شده بر روی این محصولات در مدیریت حافظه مربوط می‌شود. می میکس 2 به یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و می‌تواند به واسطه این منبع تغذیه به مدت یک روز کامل روشن باقی بماند در حالی که گلکسی اس 8 پلاس نمی‌تواند چنین عملکردی را حتی علی رغم این که از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بزرگ‌تر بهره می‌برد، ارائه کند. به این ترتیب در مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس در این بخش می‌توان برتری را به نموده تولیدی شیائومی داد.

ویژگی‌های برتر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ در صنعت ساخت نمایشگر همیشه یک سازنده پیشرو بوده است. پنل‌های سوپر AMOLED این سازنده بهترین صفحه نمایش‌هایی هستند که تا به امروز بر روی گوشی‌های هوشمند نصب شده‌اند. اس 8 پلاس از یک نمایشگر 2960 در 1440 پیکسلی QHD بهره می‌برد. این نمایشگر می‌تواند رنگ‌هایی اشباع شده و روشنایی بسیار خوبی را در اختیار شما بگذارد و علاوه بر این محتویات شبکه‌های تلوزیونی را با کیفیت اچ دی آر برای شما پخش کند و در مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس می‌تواند عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذارد.

مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ: ویژگی‌های برتر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

گلکسی اس 8 پلاس ترکیبی از ویژگی‌های پایه و مدرن را به شما هدیه می‌کند!

اس 8 پلاس یکی از مجهزترین گوشی‌های عرضه شده در بازار است. این گوشی هوشمند شاخص مقاومتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک، قابلیت شارژ بی سیم، جک هدفون و قابلیت پرداخت آنلاین سامسونگ پی را بر روی خود دارد. اس 8 پلاس علاوه بر این از نظر ویژگی‌های نرم افزاری هم نسبت به بیشتر گوشی‌های پیشرفته موجود در بازار برتری دارد.

قابلیت دیگری که اس 8 پلاس را به یک محصول برتر تبدیل می‌سازد، ویژگی‌های عکس برداری و فیلم برداری این محصول پرچمدار است. این گوشی زیبا به یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی مجهز شده است و می‌تواند به واسطه این دوربین تصاویر بسیار خوب و حالت‌های عکس برداری متعددی را در اختیار شما بگذارد. در مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاسدر بخش دوربین به طور خلاصه می‌توان گفت که دوربین گلکسی اس 8 پلاس عکس‌های بسیار باکیفیتی را مخصوصا در موقعیت‌های کم نور برای شما ثبت می‌کند.

مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ: ویژگی‌های برتر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

سخن آخر : مقایسه می میکس 3 با گلکسی اس 8 پلاس

می میکس 2 یک طراحی بسیار زیبا را در قالب بدنه سرامیکی خود ارائه می‌کند. این گوشی هوشمند علاوه بر این به واسطه باتری قدرتمند و رابط کارآمد خود به راحتی می‌تواند بیشتر از یک روز فعالیت‌های مورد نظر شما را انجام دهد. توانایی پشتیبانی 42 باند LTE یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول است که آن را قادر می‌سازد تا در هر نقطه از جهان قابلیت‌های ارتباطی را پشتیبانی کند.

مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ: حرف آخر

در مقابل گلکسی اس 8 پلاس به یک دوربین و نمایشگر بسیار باکیفیت مجهز شده است. این گوشی هوشمند علاوه بر این زمانی که صحبت از قابلیت‌های نرم افزاری به میان می‌آید، برجسته‌تر جلوه می‌کند. رابط کاربری MIUI 9 مشخصه‌های تنظیم پذیر بسیار زیادی را بر روی خود دارد اما هنوز پایدار نشده است از این رو در مقایسه با رابط کاربری اس 8 پلاس در مکان دوم قرار می‌گیرد و از این لحاظ در مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد.

می میکس 2 یک رقیب بسیار قدرتمند است مخصوصا زمانی که قابلیت‌های اتصالی LTE این گوشی هوشمند در نظر گرفته می‌شود اما برای کاربران آمریکایی که می‌توانند اس 8 پلاس را با قیمت 600 دلار خریداری کنند، علی رغم این که قیمتی در حدود 530 دلار دارد، انتخاب چندان خوبی محسوب نمی‌شود زیرا شیائومی هنوز تا دو سال آینده نمی‌تواند وارد بازار شود و از طرفی حتی اگر که بتوانید گوشی پرچمدار این سازنده را از یک فروشنده ثالث در ایالات متحده خریداری کنید، باز هم در این نقطه از جهان برای استفاده از خدمات پس از فروش این دستگاه با محدودیت‌های زیادی روبرو می‌شوید. اما در مجموع و در مقایسه می میکس 2 با گلکسی اس 8 پلاس می‌توان برتری را با اندمکی اختلاف به نمونه تولیدی شرکت سامسونگ داد.

می میکس 2 در کشورهایی که شیائومی به طور رسمی فعالیت دارد، انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود. شما می‌توانید این گوشی هوشمند را در این کشورها با قیمتی بین 500 تا 600 دلار خریداری کنید در حالی که گلکسی اس 8 پلاس در این مکان‌ها بیش از 1000 دلار قیمت دارد. می میکس 2 در کشور هند، دومین بازار بزرگ سازنده چینی، هم عرضه می‌شود و به زودی از این کشور به سایر کشورهای جهان هم صادر می‌گردد.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر