;
coinex

کار با ورژن جدید اسنپ چت بسیار ساده تر از اپلیکیشن قدیمی است

ورژن جدید اسنپ چتورژن جدید اسنپ چت با اینکه شبیه گذشته به نظر می‌رسد اما اندک تغییراتی که در آن اعمال شده، تفاوت‌های بزرگی را برای این اپلیکیشن به ارمغان آورده و استفاده از آن را ساده‌تر کرده است. علاوه بر این، فیلترهای هوشمند اسنپ نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

با افزایش محبوبیت اسنپ چت، این اپلیکیشن نیاز به طراحی دوباره پیدا کرد. پیش از این نیز از تمام امکانات این اپلیکیشن می‌توانستید استفاده کنید اما، هدایت این اپلیکیشن قبل از طراحی دوباره، به گونه‌ای آزاردهنده بود.

مدیر اسنپ چت در مورد طراحی دوباره این اپلیکیشن در ماه نوامبر خبر داده بود و امروز به طور رسمی نسخه جدید اسنپ چت معرفی شد. با باز کردن ورژن جدید اسنپ چت با صفحه آشنای ویو فایندر دوربین رو به رو خواهید شد. هرچند در سمت چپ و راست آن صفحه، تغییرات بسیار زیادی را مشاهده می‌کنید.

پیش از این در صفحه سمت چپ ویو فایندر، پیام‌های مستقیم بین شما و دوستانی که با آن‌ها در ارتباط بودید به نمایش در می‌آمد، اما اکنون، این صفحه به صفحه پویای دوستان تبدیل شده است. البته شما کماکان قادر به ورود به پیام‌های مستقیم با دوستان‌تان در اینجا هستید، اما نمایش استوری‌های پابلیک دوستان‌تان نیز برای شما میسر است.

همچنین به جای نمایش دوستان، به ترتیبِ آخرین مکالمه‌ای که با آن‌ها داشته‌اید، نسخه جدید این اپلیکیشن از الگوریتم جدید بهترین دوستان استفاده می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: فیلتر جدید اسنپ چت قادر به تشخیص حیوانات و غذاها است

 

به گفته شرکت سازنده، این الگوریتم تشخیص می‌دهد که شما با کدام دوستان‌تان تمایل بیشتری برای مکالمه دارید. هر اندازه که بیشتر از این اپلیکیشن استفاده کنید، تخمینی که در مورد ترتیب نمایش دوستان‌تان اعمال می‌شود، دقیق‌تر خواهد بود.

نسخه جدید اسنپ چت

صفحه سمت راست ویو فایندر نیز به صفحه پیدا کردن تغییر پیدا کرده است؛ با قرار گرفتن استوری در صفحه جدید دوستان، این امکان به وجود آمده است. صفحه پیدا کردن، مکانی است که در آن می‌توانید، محتوای مربوط به سازندگان، منتشر کنندگان و سایر افرادی که در اسنپ چت حضور دارند را مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اسنپ چت ؛ هر آنچه که باید درباره این پلتفرم بدانید

 

همانند صفحه دوستان، محتوای نمایش داده شده در این صفحه نیز به مرور زمان بر اساس میزان علاقه مندی شما به محتواهای قبلی تغییر پیدا خواهد کرد.

به هر حال رابط کاربری جدید اسنپ چت باید به زودی در دسترس قرار بگیرد. اگر این تغییرات باعث گیج شدن شما می‎شود، کافیست به خاطر داشته باشید که صفحه دوستان در سمت چپ قرار گرفته و تمام چیزهای دیگر در سمت راست صفحه اولیه این اپلیکیشن، قرار داده شده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر