;
coinex

بهترین گوشی های آنر هواوی؛ بهترین ترکیب از دو مفهوم کارایی و ارزش اقتصادی!

 

آنر یکی از زیرمجموعه‌های فعال و مشهور شرکت بزرگ هواوی است. در این نوشتار به معرفی دو دستگاه از بهترین گوشی های آنر پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های آنر

در دنیای ساخت گوشی‌های هوشمند، آنر (honor) به عنوان یکی از پرکارترین سازندگان شناخته می‌شود. این برند تا به حال توانسته گوشی‌های بسیار خوبی را عرضه کند. کارشناسان معتقد هستند که آنر 9 (Honor 9) و آنر 6 ایکس (Honor 6X) در مجموع بهترین محصولاتی هستند که تا به حال توسط این برند وارد بازار شده‌اند. در این مطلب به ارائه جزییاتی در مورد این دو گوشی هوشمند پرداخته‌ایم.

چرا آنر 9 بهترین گوشی آنر است؟

 آنر 9

ویژگی‌های بسیار خوب در یک قالب فلزی 400 دلاری!

آنر 9 با قیمتی در حدود 400 دلار عرضه می‌شود و باید اعتراف کرد که این گوشی هوشمند مشخصات بسیار خوبی را در ازای قیمت پرداختی خود ارائه می‌کند. در واقع اگر که بتوانید با رابط کاربری EMUI 5.1 هواوی خود را هماهنگ کنید، توصیه می‌کنیم که در خرید این گوشی هوشمند هرگز تعلل نکنید.

گوشی آنر 9 به یک نمایشگر 1080p ال سی دی واضح و روشن مجهز شده تا از این طریق بتواند مصرف شارژ باتری خود را به کمترین حد ممکن برساند. این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 12 مگاپیکسلی رنگی و تک فام بهره می‌برد و می‌تواند کیفیت تصاویر بسیار خوبی را مخصوصا در شرایط کم نور ارائه کند.

نرم افزار دوربین رابط کاربری اموشن 5.1 یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که این محصول را به عنوان یکی از بهترین گوشی های آنر قادر می‌سازد تا تصاویر بسیار زیبایی را در هنگام شب ثبت کند. کاور شیشه‌ای پشتی یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت گوشی Honor 9 است.

بهترین گوشی آنر از هر لحاظ!

آنر 9 بهترین گوشی هوشمندی است که از خانواده گوشی‌های آنر وارد بازار شده است.

آنر 9 بهترین گوشی هوشمندی است که از خانواده گوشی‌های آنر وارد بازار شده است. این محصول زیبای 5.15 اینچی به واسطه پردازشگر کایرین 960 و رم 4 گیگابایتی خود عملکرد بسیار سریعی را به شما هدیه می‌کند. این اسمارت فون به یک دوربین دوگانه اصلی نیز مجهز شده و از این نظر به جدیدترین عضو خانواده خود شباهت دارد، با این تفاوت که سنسورهای برند لایکا و قابلیت پایدارسازی بصری تصاویر را در خود ندارد.

هواوی آنر 9 به یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و می‌تواند به کمک سخت افزارهای کارآمد خود یک روز کامل فرامین شما را انجام دهد. این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 7 نوقا را بر روی خود دارد، اما در اوایل سال 2018 بروزرسانی سیستم عامل اندروید 8 اوریو را هم دریافت می‌کند. یک بدنه ترکیبی فلزی – شیشه‌ای زیبا مشخصه دیگری است که این گوشی هوشمند را نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می‌سازد.

اگر که به دنبال یک گوشی هوشمند با بهایی ارزان‌تر از 450 دلار هستید، موبایل آنر 9 بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. این دستگاه پیچیدگی‌های نرم افزاری خاص خود را دارد و مدتی طول می‌کشد که کاربر خود را با این پیچیدگی‌ها هماهنگ کند. با این حال، عملکرد بسیار سریع و رضایت بخشی را در اختیار شما می‌گذارد.

آنر 6 ایکس ؛ بهترین گوشی آنر از نظر ارزش پرداختی!

 آنر 6 ایکس

آنر 6 ایکس جدیدترین محصول از برند محبوب چینی است که هم اکنون در بازار خرید و فروش می‌شود. این گوشی هوشمند پردازشگر کایرین 655 را در کنار یک رم 3 گیگابایتی و نمایشگر 1080p ال سی دی در یک قالب فلزی در اختیار خریدارانش می‌گذارد.

سیستم عامل اندروید 7 نوقا، رابط کاربری ایموشن 5 و یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول هستند؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که آنر مدل بین المللی 6X را در دو مدل با حافظه‌های 32 و 64 گیگابایتی عرضه کرده است از این رو اگر که مدل 32 گیگابایتی این دستگاه برای شما چندان کارآمد نیست، توصیه می‌کنیم که مدل 64 گیگابایتی این گوشی هوشمند را انتخاب کنید.

آنر 6 ایکس یک اسکنر اثرانگشت لمسی دقیق را نیز بر روی کاور پشتی خود دارد و به همین دلیل در مقایسه با دیگر گوشی‌هایی که بدون این مشخصه با قیمتی ارزان‌تر از 200 دلار وارد بازار شده‌اند، برجسته‌تر جلوه می‌کند.

هواوی آنر 6 ایکس یک گوشی خوب مجهز به بدنه فلزی و حسگر اثرانگشت پشتی است که با قیمتی ارزان‌تر از 200 دلار در بازار خرید و فروش می‌شود. این گوشی هوشمند متاسفانه فاقد پوشش ضد لکه نمایشگر است به همین دلیل صفحه نمایش آن پس از مدت کوتاهی استفاده، کثیف می‌شود.

بهترین‌های آنر

آنر همه گوشی‌های خود را با قیمت‌های رقابتی و اقتصادی عرضه می‌کند، ولی باید به این نکته اشاره کرد که در این میان گوشی پرچمدار آنر 9 برترین محصولی بوده که با این معیار توسط این برند ساخته شده است.

با خرید این گوشی هوشمند کارایی منحصر بفرد، کیفیت ساخت خوب، دوربین قدرتمند و باتری کارآمد یک گوشی پیشرفته را در ازای پرداخت بهای یک گوشی میان رده در اختیار می‌گیرید. آنر 9 در چند ماه آینده بروزرسانی سیستم عامل اندروید 8 اوریو را نیز دریافت می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر