;
coinex

رویداد چالش نوآوری انرژی های تجدید پذیر و فناوری‌های پاک؛ روز دوم و سوم

رویداد چالش نوآوری انرژی های تجدید پذیر و فناوری‌های پاک؛ روز دوم و سوم

روزهای پنجشنبه و جمعه، دومین و سومین روز رویداد چالش نوآوری انرژی های تجدیدپذیر و فناوری های پاک بود که در محل دانشگاه هنر تهران به کار خود ادامه داد. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

دومین روز رویداد چالش نوآوری انرژی های تجدید پذیر و فناوری‌های پاک با مدل بومی پرش توسط “شتاب دهنده ققنوس” با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری های حوزه انرژی در تاریخ 1396/9/9 در محل دانشگاه هنر تهران در حالی آغاز به کار کرد که برخی از شرکت کنندگان قبل از شروع رسمی کارگاه‌ها در محل حاضر شده و به تبادل اطلاعات و تکمیل فعالیت های تیمی روز گذشته پرداختند که نمونه بارز اشتراک دانش را نمایان می‌ساخت.

پس از حضور شرکت کنندگان، کارگاه اول با عنوان “شناسایی و تعریف مساله” در ساعت ٩ صبح با تدریس جناب آقای امانی و به روش مشارکتی و پرسش و پاسخ شروع شد. در ادامه مطالب مرتبط با نوآوری نظام یافته در قالب کارگاه دوم با تدریس تیمی جناب آقای امانی و جناب آقای مولایی نسب ارائه گردید. پس از انجام استراحتی کوتاه که با پخش فیلم کوتاهی مرتبط با مباحث تدریس شده همراه بود، کارگاه دوم ادامه یافت تا در پایان کارگاه فعالیت تیمی خود را تکمیل نمایند.

شایان ذکر است که در ساعات بعدی این روز، شرکت کنندگان از حضور در کارگاه های نقشه سفر مشتری و کار عملی طراحی MVP بهره مند خواهند شد. با برنامه ریزی صورت گرفته، در پایان روز دوم این رویداد، هر تیم مسئله اصلی اولیه خود را طراحی نموده است.

همزمان با روز پایانی چالش نوآوری انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک از “مدل شتابدهی کسب و کارهای حوزه انرژی” رونمایی می‌شود.

چالش نوآوری انرژی های تجدیدپذیر و پاک با هدف ایجاد و توسعه کسب و کارهای مسئله محور با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی توسط شتابدهنده ققنوس در حال برگزاری است.

چالش نوآوری انرژی های تجدیدپذیر و پاک با هدف ایجاد و توسعه کسب و کارهای مسئله محور با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی توسط شتابدهنده ققنوس در حال برگزاری است.

در طول سه روز برگزاری این رویداد کارگاه های آموزشی با حضور فعالان عرصه حوزه انرژی برگزار شد که در این کارگاه ها شرکت کنندگان بعد از تیم سازی با چالش های این حوزه آشنا و آموزش های لازم در این زمینه را دیدند تا با مهارت های لازم برای رفع این چالش ها توانمند شوند. در پایان رویداد نیز تیم هایی که خروجی مناسبی داشته و منجر به ایجاد کسب و کار شوند وارد شتابدهنده ققنوس می شوند تا از حمایت های این شتابدهنده برخوردار شوند.

همچنین در روز پایانی این چالش “مدل شتابدهی کسب و کارهای حوزه انرژی” رونمایی می شود که در این مدل حمایت ها، شرکت هایی که به شتاب دهنده وارد می شوند تشریح شده است. در اختیار قرار دادن فضا، سرمایه اولیه و مشاوره برخی از این حمایت ها است تا استارتاپ های فعال در حوزه انرژی با دریافت این حمایت ها کسب و کار خود را شکل دهند و توسعه فعالیت ها در این حوزه را شاهد باشیم.

مراسم اختتامیه چالش نوآوری انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک و رونمایی از “مدل شتابدهی کسب و کارهای حوزه انرژی” با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی 11 آذر ماه در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار می شود.

مراسم اختتامیه چالش نوآوری انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک و رونمایی از "مدل شتابدهی کسب و کارهای حوزه انرژی" با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی 11 آذر ماه در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر