;
coinex

دوربین هواوی پی 11 یک دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی خواهد بود

دوربین هواوی پی 11 یک دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی خواهد بود
به نظر می‌رسد که دوربین هواوی پی 11 (Huawei P11) یک دوربین خاص برای دوستداران عکاسی باشد. ترکیب سه لنز در پرچمدار 2018 سری P هواوی، دوربین منحصر به فردی را به نمایش خواهد گذاشت.

از زمانی که هواوی در ساخت اپتیک و نرم افزار دوربین مدل هواوی پی 9، همکاری خود را با غول اپتیک جهان، لایکا (Leica)، آغاز کرد؛ این شرکت توجه زیادی به کیفیت دوربین‌های ارائه شده در پرچمداران خود کرده است. تا آنجا که حتی از این نام تجاری برای دوربین‌ گوشی‌های سری میان رده آنر خود نیز استفاده کرد.

به تازگی خبری در فضای وب منتشر شده که یک دوربین عجیب و غریب را برای پرچمدار بعدی سری پی هواوی نشان می‌دهد. بر اساس تصاویری که از یک آژانس تبلیغاتی هواوی به بیرون درز کرده، دوربین هواوی پی 11 یک دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی خواهد بود.

دوربین هواوی پی 11 ؛ خاص و قدرتمند

درواقع پرچمدار 2018 هواوی با سه سنسور دوربین اصلی خودنمایی خواهد کرد. این دوربین سه‌گانه می‌تواند زوم هیبرید 5x ارائه دهد، اما این همه ماجرا نخواهد بود! در این تبلیغ همچنین به یک حالت شبانه اختصاصی پرو (Pro) اشاره شده است. این حالت از یک سنسور جدید و قوانین فیزیک نور استفاده کرده و گفته می‌شود قادر به دریافت نور 100 درصد بیشتر است.

دوربین هواوی پی 11 ؛ خاص و قدرتمند

هیچ جزئیاتی درباره اینکه این سنسور چگونه خواهد بود و یا از چه دهانه دیافراگمی استفاده خواهد کرد، وجود ندارد؛ اما یک چیز مشخص است. هواوی در دوربین هواوی P11 از یک ترکیب هوشمندانه نرم‌افزاری و سخت افزاری برای عملکرد بهتر دوربین این دستگاه استفاده خواهد کرد و این دوربین سه گانه مطمئنا قادر است تا نتایج بهتری را به ثبت برساند.

کمپانی هواوی برای بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط دوربین گوشی‌های هوشمند خود به شدت متکی به هوش مصنوعی است. هواوی کایرین 970 مسلما در پرچمداران هواوی 2018 نیز قدرتنمایی خواهد کرد. این چیپست که به یک واحد پردازش عصبی (NPU) مجهز شده، می‌تواند تا حدودی برخی از وظایف پردازنده مرکزی (CPU) را بر عهده بگیرد.

درواقع یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که دستیار دوربین هوش مصنوعی پرو ارائه خواهد داد، قابلیت تشخیص صحنه و قاب‌بندی خودکار است. هنوز ما چیز زیادی درباره این قابلیت‌ها نمی‌دانیم، اما احتمالا فناوری قدرت گرفته از هوش مصنوعی هواوی قادر به پردازش تصاویر بر اساس هر صحنه و لوکیشن خاص خواهد بود.

درواقع دوربین هواوی پی 11 می‌تواند بر اساس تصاویر دیگر گرفته شده، تغییراتی را به صورت خودکار اعمال کند. احتمالا قاب بندی خودکار نیز ویژگی جدیدی در دوربین گوشی‌های پرچمدار 2018 هواوی خواهد بود که به شما کمک خواهد کرد تا با توجه به اشیای مختلفی که در یک صحنه و سوژه عکاسی وجود دارد، به گونه‌ای کادربندی کند که نتیجه آن، بیشتر لذت بردن از عکس‌های به ثبت رسیده باشد.

وجود یک دوربین سه‌گانه 40 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، مطمئنا هر کاربری را شیفته خود خواهد کرد؛ شما نظری غیر از این دارید؟

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر