;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 9 با یک دوربین اصلی تک سنسور معرفی می‌شود

سامسونگ گلکسی اس 9
شایعات در خصوص سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) همچنان ادامه دارد. برخی شایعات به وجود دوربین دوگانه در پرچم‌داران سری گلکسی S در سال آینده اشاره دارند، اما گویا چنین چیزی برای هر دو مدل اتفاق نخواهد افتاد!

یکی از فاش کنندگان معروف توییتری به نام Slashleaks به تازگی تصویری تار شده از یک گوشی هوشمند را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته و ادعا می‌کند که این تصویر مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی S9 است.

چیزی که در این عکس جلب توجه می‌کند، وجود یک دوربین تک سنسور در پنل پشتی این اسمارت فون است. حسگر اثرانگشت آن نیز درست در زیر ماژول دوربین جای گرفته است. بر اساس شواهدی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که تنها مدل گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس 9 با یک دوربین اصلی تک سنسور معرفی می‌شود

سامسونگ گلکسی اس 9 به احتمال بسیار زیاد در اولین سه ماهه از سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این گمان می‌شد که این دستگاه در نمایشگاه CES 2018 به روی صحنه برود، اما به تازگی تایید شده که این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018) معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: هر آنچه از نمایشگاه CES 2018 انتظار داریم


پرچمدار آینده سری گلکسی S سامسونگ نیز با نمایشگر بیکران (اینفینیتی) خودنمایی می‌کند. علاوه بر این، صحبت از مکان قرارگیری جدیدی برای سنسور اثر انگشت –برخی بر این باورند که سامسونگ این حسگر را در زیر صفحه نمایش تعبیه خواهد کرد- نیز شنیده می‌شود. به برخی از رنگ‌‌بندی های جدید در گلکسی اس 9 نیز اشاره شده است.

گفته می‌شود که این دستگاه، اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 نیز خواهد بود. پردازنده‌ای که به روزرسانی‌های خوبی نسبت به نسل قبلی به دست آورده است.

شایعات همچنان در حال انتشار است و هنوز هیچ خبر تایید شده‌ای از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر