;
coinex

اختراع عینک واقعیت افزوده نایکی می‌تواند، به بهبود بازی بازیکنان گلف کمک نماید

عینک واقعیت افزوده نایکی

عینک واقعیت افزوده نایکی به کمک بازیکنان گلف می‌شتابد یا خیر، هنوز مشخص نیست، اما در هر صورت، اختراع جدید نایکی راهگشای تحولاتی در ورزش حرفه‌ای خواهد بود.

احتمالا بازیکنان گلف آماتور و حرفه‌ای به زودی قادر خواهند بود، کیفیت بازی خود را به وسیله عینک واقعیت افزوده نایکی ارتقا دهند. البته اگر نشانه‌ای از اختراع جدید نایکی در عالم واقع ببینیم. این اختراع به شماره یو اس 20170351295 در آگوست به ثبت رسیده است. بر اساس اطلاعات موجود، این عینک واقعیت افزوده نایکی مجهز به نمایشگری است که با اتصال به توپ گلف در لحظه محاسباتی در مورد حرکت توپ گلف انجام می‌دهد.

اختراع جدید نایکی

عینک واقعیت افزوده نایکی (Mixed Reality Headset)

به طور مشخص این هدست واقعیت افزوده نایکی به منظور محاسبه سرعت توپ، مسیر حرکت، سرعت چرخش و فاصله طی شده طراحی شده است. بدیهی است در اختراع جدید نایکی اطلاعاتی نظیر تخمین قدرت ضربه، محاسبه میزان زمانی که توپ در هواست و میزان کل مسافت طی شده نیز نمایش داده می‌شود.

بیش از این، اطلاعات تکمیلی نشان دهنده این است که عینک جدید واقعیت افزوده نایکی امکان محاسبه فاصله پین را داشته و به طور هوشمند، کلابی را برای ضربه به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین، ارزیابی ریسک دیگر کلاب‌ها برای آن ضربه به شما نمایش داده می‌شود. این عینک باعث بهبود دید بازیکنان در زمین گلف نیز می‌شود، اما این پایان مزایای این اختراع جدید نایکی نیست. محاسبه امتیازات بازی به همراه جزییات آن و امتیازات کسب شده بازیکن استفاده کننده از این عینک نایکی در لحظه مشابه، عینک گوگل محاسبه می‌شود.

اگر نایکی برای تولید و ارتقای این عینک واقعیت افزوده مخصوص ورزش گام بردارد، مسلما اطلاعات ارائه شده، به ورزشکاران کمک خواهد نمود. مهمترین نکته قابل اشاره در مورد این اختراع، استفاده از این اطلاعات به منظور یک هدف بزرگتر است. این اطلاعات امکان شخصی سازی و پیشنهاد استراتژی جدیدی به بازیکن برای غلبه بر کاستی‌های خود را دارد. هرچند ثبت اختراع به معنی عرضه آن به بازار نیست، و نمی‌توان انتظار داشت، به طور قطعی این وسیله را در آینده دور یا نزدیک، تهیه نمود.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر