;
coinex

رندرهای گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد؛ دوربین دوگانه در این مدل رخ نشان می‌دهد

رندرهای گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد؛ دوربین دوگانه در این مدل رخ نشان می‌دهد
به تازگی رندرهای سامسونگ گلکسی اس 9 در فضای وب دیده شد و اکنون نوبت به رندرهای گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9+) تا خودی نشان دهند.

در حالی که سامسونگ به نظر می‌رسد در طراحی گلکسی اس 9 نسبت به نسل فعلی اس 8 تغییر چندانی ایجاد نکند، اما رندرهای گلکسی اس 9 پلاس که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد که تغییرات بیشتری در ظاهر این گوشی نسبت به مدل اس 8 پلاس امسال، اعمال خواهد شد.

OnLeaks  که یکی از معروف‌ترین افشاکنندگان خبرهای تکنولوژی است، به تازگی رندرهایی را از سامسونگ گلکسی S9+ به اشتراک گذاشته است. در حالی گزارشات نشان می‌دهند که سامسونگ در مدل گلکسی S9 تنها از یک دوربین تک سنسور استفاده خواهد کرد، گلکسی اس 9 پلاس درست به مانند گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه معرفی خواهد شد.

دوربین دوگانه در پرچمدار بزرگ‌تر 2018 سری گلکسی S، از چینش عمودی دوربین‌ها برخوردار است و این تفاوتی است که با مدل نوت 8 دارد. در فبلت پرچمدار سری نوت گلکسی، سامسونگ از چیدمان افقی سنسورها استفاده کرد و اکنون به نظر می‌رسد که در اس 9 پلاس قصد دارد تا سنسورها را به صورت عمودی به کار ببرد. وجود دوربین دوگانه برای اولین بار است که در سری گلکسی S سامسونگ دیده می‌شود.

یک تفاوت کوچک دیگر نیز وجود دارد. سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهد بود و درست به اندازه 0.1 اینچ از گلکسی اس 8 کوچکتر است.

به جز اندازه صفحه نمایش و البته دوربین دوگانه اصلی، به نظر می‌رسد که بقیه مشخصات، چه از نظر ظاهری و چه از نظر سخت افزاری با گلکسی اس 9 شباهت دارد. این موضوع شامل پردازنده اسنپدراگون 845 نیز خواهد بود که در هر دو مدل اس 9 قدرتنمایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:  همه شایعات درباره مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس


گلکسی S9+ در اندازه‌های 157.7 میلی‌متر درازا، 73.8 میلی‌متر پهنا و 8.5 میلی‌متر ضخامت، گسترده شده است و نسبت به اندازه‌های گلکسی S8+ که با ابعاد 159.5 در 73.4 در 8.1 میلی‌متر، کمی بزرگتر و البته ضخیم‌تر خواهد بود.

هر دو گوشی پرچمدار 2018 سامسونگ به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد؛ رویدادی که در اوایل اسفندماه برگزار می‌شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر