;
coinex

رندرهای سامسونگ گلکسی اس 9 منتشر شد؛ خبری از دوربین دوگانه نیست!

رندرهای سامسونگ گلکسی اس 9 منتشر شد؛ خبری از دوربین دوگانه نیست!
تمامی شایعاتی که درباره سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) منتشر می‌شود، پرچمدار آینده کره‌ای را دستگاهی معرفی می‌کنند که ارتقا خوبی نسبت به نسل قبل دریافت کرده ولی تغییرات ظاهری اندکی در طراحی دارد. با انتشار رندرهای سامسونگ گلکسی اس 9 این خبر تایید می شود.

رندرهای گلکسی اس 9 که بر اساس CAD طراحی شده –گفته می شود که خودِ سامسونگ آن را ارائه کرده است- توسط یکی از افشاکنندگان توییتری معروف، OnLeaks@، در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. این اولین بار نیست که OnLeaks رندرهای سامسونگ گلکسی اس 9 را منتشر می‌کند، اما به نظر می‌رسد که او درباره این رندرهای جدید با اعتماد کامل سخن می‌گوید. درواقع به احتمال بسیار زیاد، گلکسی S9 سامسونگ باید بسیار شبیه به رندرهای ارائه شده از دستگاهی باشد که تصاویر آن را می‌بینید.

رندرهای سامسونگ گلکسی اس 9 و تغییراتی اندک در طراحی

در رندرهایی که از گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شده است، تغییر چندانی در ظاهر این مدل جدید با نسل فعلی گلکسی اس 8 دیده نمی‌شود. در طراحی، مهمترین تغییری که به چشم می‌آید مربوط به حسگر اثر انگشت این دستگاه است.

این سنسور در گلکسی اس 8 در سمت راست دوربین پشت جاسازی شده –موقعیتی که بسیاری از کاربران به دلیل لکه دار شدن لنز دوربین توسط انگشت، از آن گلایه داشتند- در حالی که سنسور اثر انگشت گلکسی اس 9 در زیر دوربین پنل پشتی قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش‌ها، اندازه گلکسی اس 9 سامسونگ حدود 147.6 در 68.7 در 8.4 میلی‌متر بوده و این در حالیست که گلکسی اس 8 با اندازه‌های 148.9 در 68.1 در 8.0 میلی‌متر گسترده شده است. با توجه به ابعاد، گلکسی اس 9 تنها کمی کوتاه‌تر از اس 8 بوده، اما اندکی پهن‌تر و مقدار کمی ضخیم‌تر است.

به طور کل همان ویژگی‌های ظاهری گلکسی اس 8 مانند نمایشگر اینفینیتی با کناره‌های منحنی، بدنه ضدآب، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و البته دوربین اصلی تک سنسور در مدل پرچمدار اس 9 نیز خودنمایی خواهد کرد.

البته این تغییرات در درون این اسمارت فون بیشتر خواهد بود. در داخل، اسنپدراگون 845 کوالکام قدرتنمایی خواهد کرد و به احتمال زیاد محصول جدید این شرکت‌ کره‌ای به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز باشد.

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های گلکسی اس 9 خود را بعد از نمایشگاه CES 2018 معرفی کند. از دیدن رندرهای گلکسی اس 9 لذت برید و بگویید که آیا طراحی جدید پرچمدار سامسونگ را می‌پسندید؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر