coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رندر شیائومی می 7 طراحی زیبا و نمایشگر بدون حاشیه آن را نشان می‌دهد

رندر شیائومی می 7 طراحی زیبا و نمایشگر بدون حاشیه آن را نشان می‌دهد
شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) یکی از پرچمداران 2018 خواهد بود که گفته می شود یکی از اولین گزینه‌هایی است که با اسنپدراگون 845 به بازار موبایل جهان وارد خواهد شد.

شایعات زیادی می‌گویند که شیائومی Mi 7 با طراحی نمایشگر تمام صفحه‌ای مانند می میکس 2 طراحی می شود؛ اما تاکنون به جز رندرها و کانسپت‌های مختلفی از آن، چیز بیشتری وجود ندارد. هیچ کدام از رندرها مورد تایید شیائومی نبوده است، اما کلیاتی از گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که قرار است در سال 2018 وارد بازار شود.

در رندر شیائومی می 7 به خوبی می‌توان دید که تقریبا در کناره‌های صفحه نمایش هیچ حاشیه ای وجود ندارد. حاشیه پایینی به شدت باریک بوده و فقط حاشیه بالایی که خروجی صدا و سنسورهای لازم را در خود جای داده، کمی بزرگتر است.

رندر شیائومی می 7

رندر ارائه شده، دستگاهی را نشان می‌دهد که دارای یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 18 به 9 بوده و این طور که از شواهد پیداست، نسبت صفحه نمایش به بدنه در آن نیز درصد بالایی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:  بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


طراحی پنل عقب نیز شبیه به شیائومی می 6 است و یک پنل شیشه‌ای منحنی در اختیار دارد. در رندر شیائومی می 7 می توان ماژول دوربین دوگانه این دستگاه را نیزر به خوبی دید. دوربین دوگانه آن ترکیبی از دو سنسور با چیدمان عمودی است. رندرهای این اسمارت فون در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی طراحی شده است.

مشخصات شیائومی می 7

گزارش‌های قبلی گویای آن است که در کنار می 7 شیائومی دستگاه دیگری نیز معرفی خواهد شد که مدل بزرگتر این گوشی هوشمند است. شیائومی می 7 پلاس نام این محصول است که با یک نمایشگر 6.01 اینچی معرفی می‌شود. مدل استاندارد که شیائومی می 7 است با یک صفحه نمایش 5.65 اینچ رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود که هر دو گوشی می 7 و می 7 پلاس شیائومی به قابلیت شارژ بی سیم مجهز بوده و به ترتیب انرژی روزانه لازم برای کارهای روزمره خود را از یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت و 3500 میلی‌آمپر ساعت تامین خواهند کرد. سنسورهای دوربین دوگانه آنها توسط کمپانی سونی ساخته می‌شود.

رندر شیائومی می 7

هر دو گوشی از اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرند. این پردازنده با 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت شیائومی می 7 برای عرضه در بازارهای جهانی حدود 408 دلار باشد و شیائومی می 7 پلاس با برچسب قیمتی 453 دلار معامله شود.

این دستگاه می تواند فروش خوبی را تجربه کند؛ چرا که شیائومی یکی از برندهایی است که بهترین گوشی های چینی را می‌سازد.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر