;
coinex

هواوی آنر 9 لایت به زودی معرفی می‌شود

هواوی آنر 9 لایت به زودی معرفی می‌شود
هواوی آنر 9 لایت (Huawei Honor 9 Lite) یک جایگزین کوچکتر برای هواوی میت 10 لایت خواهد بود. این دستگاه به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی آنر 9 لایت درست به مانند میت 10 لایت هواوی دارای یک دوربین دوگانه اصلی و یک دوربین دوگانه سلفی است، اگر قرار باشد که دوربین‌های این دستگاه، ویژگی‌های خود را از میت 10 لایت به ارث برد، باید گفت که آنر 9 لایت نیز یک گوشی خوب برای دوست‌داران عکس‌های سلفی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:  بهترین سلفی ها را با دوربین هواوی میت ۱۰ لایت بگیرید؛ دو دوربین با یک فلاش اختصاصی


آنر 9 لایت جدید هواوی در تاریخ بیست و یکم دسامبر (30 آذرماه)، رونمایی خواهد شد، اما برای دانستن لیست مشخصات این اسمارت فون لازم نیست که تا آن زمان صبر کنید؛ چراکه تنا (آژانس رگولاتوری چین) برخی از مشخصات آنر 9 لایت را تایید کرده است.

آنر گوشی‌های خوبی تولید می کند و محصولات این کمپانی معمولا یکی از بهترین گوشی های چینی به حساب می‌آیند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید آنر با یک نمایشگر 5.65 اینچی و با نسبت تصویر 18 به 9 خودنمایی خواهد کرد. چیپست کایرین 659 به آن قدرت داده و همان طور که گفته شد، یک دو دوربین دوگانه با ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل دارد.

گفته می‌شود که قیمت هواوی آنر 9 لایت برای نسخه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی حدود 300 دلار و برای نسخه 64 گیگابایتی آن 360 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر