;
coinex

برخی مشخصات پرچمدار 2018 سونی منتشر شد؛ احتمالا سونی اکسپریا ایکس زد 2 باشد!

برخی مشخصات پرچمدار 2018 سونی منتشر شد؛ احتمالا سونی اکسپریا ایکس زد 2 باشد!
به تازگی اطلاعاتی به بیرون درز کرده که مشخصاتی از پرچمدار آینده سونی را نشان می‌دهد. این دستگاه احتمالا با نام سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) وارد بازار خواهد شد.

سونی همچنان به زبان طراحی خاص خود پایبند است. طراحی Omnibalance که از نمایشگاه CES 2013 و با رونمایی از سونی اکسپریا زد اصلی مشخص شد، همچنان به عنوان زبان طراحی اصلی پرچمداران سونی شناخته می شود. اکنون نزدیک به 5 سال است که این شرکت همچنان طرح‌های مشابهی از پرچمداران خود به بازار عرضه کرده است.

گوشی پرچمدار سونی 2018 که با عنوان Sony H8216 شناخته می‌شود، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی داشته و با اندازه‌های یکسانی با نسل قبلی، یعنی 148 میلی‌متر درازا، 73.4 میلی‌متر پهنا و 7.4 میلی‌متر ضخامت، تولید می‌شود، البته با وزن 156 گرمی خود، یک گرم سنگین‌تر از نسل قبلی (گوشی Xperia XZ1) خواهد بود. بدون شک این دستگاه یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2018 خواهد بود.

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 2

یکی از پیش بینی شده‌ترین مشخصات اکسپریا ایکس زد 2 وجود چیپست اسنپدراگون 845 در آن است که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود. به نظر می‌رسد که سونی ظرفیت باتری را نیز در این مدل افزایش خواهد داد. یک باتری 3130 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع همه انرژی لازم برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند.

به بخش دوربین که برویم به نظر می‌رسد باز هم شاهد ارتقا خواهیم بود. در پنل پشتی به جای استفاده از یک سنسور سنتی، یک دوربین دوگانه به کار گرفته شده است؛ دوربینی که شامل دو سنسور 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز ارتقا یافته و از یک سنسور 13 مگاپیکسلی در مدل اکسپریا ایکس زد 1 به یک سنسور 15 مگاپیکسلی در مدل جدید افزایش پیدا می‌کند. سونی اکسپریا XZ2 با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو از جعبه خارج خواهد شد.

سونی هنوز وجود این دستگاه را تایید نکرده است، اما با توجه به رفتار تاریخی این شرکت، انتظار می رود که مدل اکسپریا ایکس زد 2 در نمایشگاه MWC 2018 به روی صحنه برود. در کنفرانس جهانی موبایل 2018 بزرگان زیادی وارد بازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر