;
coinex

گوشی نوکیا با کیبورد QWERTY در اسناد FCC

گوشی نوکیا با کیبورد QWERTY در اسناد FCC
این روزها هنگامی که صحبت از یک گوشی هوشمند با کیبورد فیزیکی معمولی QWERTY می‌شود، اولین برندی که به ذهنمان خطور می‌کند، بلک بری است. به نظر می‌رسد که نوکیا نیز قصد دارند تا چنین طراحی را انتخاب کند. طرحی از یک گوشی نوکیا با کیبورد QWERTY در اسناد FCC دیده شد.

به گفته منابع خبری گوشی جدید نوکیا با نام مستعار Nokia TA-1047 که در اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال رویت شده، یک کیبورد فیزیکی معمولی دارد و در حالی که ویژگی و مشخصاتی از آن مورد تایید قرار نگرفته است، اما اندازه گوشی منجر به این شده تا درباره وجود یک کیبورد فیزیکی بر روی آن گمانه زنی هایی صورت بگیرد.

از دیگر مشخصات شایعه شده درباره این موبایل می‌توان به یک صفحه نمایش 3.3 اینچی با رزولوشن 480 در 480 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 205، و احتمالا پوسته سفارشی مخصوص به خودش که احتمالا سیستم عامل کای (Kai OS) نامیده می‌شود، اشاره کرد.

هیچ صحبتی درباره زمان معرفی و یا عرضه این گوشی وجود ندارد، اما دو نمایشگاه CES و MWC نزدیک است و این احتمال وجود دارد که گوشی جدید نوکیا، کیبورد فیزیکی خود را در یکی از این دو رویداد بزرگ به نمایش بگذارد. باید کمی صبر کرد!

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر