;
coinex

بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد؛ اسنپدراگون 845 امتیازات بالایی را ثبت کرد

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس
بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد و امتیازات به ثبت رسیده نشان می دهد که پردازنده جدید اسنپدراگون از قدرت بالایی برخوردار است.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دو پرچمدار سری گلکسی S در سال 2018 هستند و بر اساس شواهد، اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که از اسنپدراگون 845 قدرت خواهند گرفت.

این روزها شایعات و خبرهای بسیاری از این دو دستگاه به بیرون درز می‌کند. دیروز دستگاهی با نام مستعار Samsung SM-G965U1 در پایگاه داده‌ای گیک بنچ دیده شد. شایعات قبلی گویای آن است که شماره مدل SM-G965U1 متعلق به موبایل گلکسی اس 9 پلاس است و نتایج به دست آمده عملکرد این گوشی پرچمدار را نشان می‌دهد.

در مشخصات منتشر شده از بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس حضور اسنپدراگون 845 تایید شده و طبیعتا نشان می‌دهد که این بنچمارک متعلق به نسخه آمریکایی این دستگاه است؛ چرا که در بازارهای بین المللی، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با چیپست اگزینوس قدرتنمایی خواهند کرد.

اسنپدراگون 845 در این اسمارت فون با 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی شده و اندروید 8.0 اوریو را اجرا می‌کند.

اعداد ثبت شده در بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

در بنچمارک گلکسی +S9 و در آزمون تک هسته‌ای، این گوشی هوشمند توانست امتیاز 2422 را به دست آورد و در آزمون چند هسته‌ای این رقم به 8351 رسیده است.

این برای اولین بار است که یک گوشی از سامسونگ می‌تواند در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ امتیازی بالاتر از 2000 را به دست آورد و البته در آزمون چند هسته‌ای نیز این بهترین ثبت رکورد برای یک گوشی هوشمند از این برند کره‌ای است؛ اما با این وجود، این امتیازات نتوانسته‌اند تا رکورد بالای تراشه اپل A11 بایونیک که در آیفون 8 و یا ایفون 10 قرار گرفته را پشت سر بگذارد.


بیشتر بخوانید:  بنچمارک آیفون ۸ امتیازات حیرت‌انگیزی را نشان می‌دهد


گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بدون شک از بهترین گوش های هوشمند 2018 خواهند بود. قدرت گرفتن از چیپست اسنپدراگون 845 می‌تواند عملکرد خوبی برای این دو مدل به ارمغان بیاورد.

بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

گوشی گلکسی اس 9 پلاس دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی است. باتری بزرگتری نسبت به مدل کوچکتر اس 9 دارد و البته از وجود یک دوربین دوگانه اصلی بهره مند شده است.

هر دو گوشی پرچمدار جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهند شد. به تاریخ دقیق معرفی گلکسی اس 9 از قبل اشاره شده و این طور که به نظر می‌رسد، این تاریخ قطعی آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر