;
coinex

جک هدفون 3.5 میلی‌متری در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خودنمایی خواهد کرد

گلکسی اس 9
همچنان می‌توانید در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز از هدفون‌های سیمی استفاده کنید. جک هدفون 3.5 میلی‌متری در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دیده خواهد شد.

برخلاف آنچه شایعات گذشته از پرچمدارن سری گلکسی S سامسونگ در سال 2018 نشان می‌دادند، این کمپانی قصد دارد تا همچنان از جک هدفون در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس استفاده کند.


بیشتر بخوانید:  حذف جک هدفون از گلکسی اس ۹ سامسونگ


به نظر می‌رسد که کابل‌های قابل انعطاف یو اس بی نوع C که چندی پیش شایعاتی در خصوص آن منتشر شد، متعلق به اعضای بزرگتر پرچمداران سامسونگ در سال‌های آتی باشد. در ماژولی که در تصویر مشاهده می‌شود، جک هدفون 3.5 میلی‌متری درست در قسمت پایین و سمت راست ماژول قرار گرفته است.

جک هدفون 3.5 میلی‌متری در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خودنمایی خواهد کرد

در حالی که به شدت پیش بینی می‌شود که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به مانند مدل‌های قبلی با کد حفاظت IP68 معرفی خواهند شد، اما در تصویر منتشر شده، هیچ اثری از المان‌های ضدآب نیست.

البته وجود جک هدفون در گوشی‌های گلکسی اس 9 تنها شباهت این گوشی پرچمدار با نسل قبلی خود نخواهد بود. طراحی و عملکرد این دو مدل جدید نیز به مانند سری گلکسی اس 8 است.

این شباهت در گلکسی اس 9 پلاس به دلیل استفاده سامسونگ از سیستم دوربین دوگانه کمی کمتر است، اما گلکسی اس 9 شباهت بسیاری به گلکسی اس 8 خواهد داشت و با وجود آنکه گفته می‌شد سامسونگ جک هدفون را از پرچمداران 2018 حذف خواهد کرد؛ اکنون به نظر می‌رسد که با وجود این پورت، همه چیز به مانند نسل قبل طراحی شده است.

گوشی‌های گلکسی S9 سامسونگ انتظار می رود که در اواخر ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2018 به روی صحنه رفته و قدرتنمایی این غول کره‌ای را به رخ رقبا بکشند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر