;
coinex

قیمت آیفون 10 در اوایل سال 2018 کاهش خواهد یافت!

قیمت آیفون 10 در اوایل سال 2018 کاهش خواهد یافت!
اگر قصد خرید آیفون 10 (آیفون X) را دارید، شاید بد نباشد که چند ماهی را صبر کنید. به نظر می‌رسد که قیمت آیفون 10 در اوایل سال آینده میلادی کاهش خواهد یافت.

آیفون X اپل یکی از بهترین ایفون‌هایی است که این کمپانی تاکنون به بازار عرضه کرده است. این دستگاه گرانترین آیفون تاریخ اپل نیز به حساب می‌آید و قیمت پایه 999 دلاری آن مسلما برای بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند، قیمت بالایی است.

آیفون 10 در چین با استقبال نسبتا خوبی از جانب کاربران مواجه شد، اما فروش این دستگاه در بازارهای دیگر جهان، تعریف چندانی ندارد. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که باید منتظر کاهش قیمت آیفون 10 در اوایل سال 2018 باشیم.

گفته می‌شود که در اولین مرحله از عرضه آیفون X در سال جاری، چیزی بین 30 تا 35 میلیون از این دستگاه فروخته شده است. پیش بینی‌ها نشان می دهند که در اولین سه ماهه از سال 2018 نیز احتمالا مقدار عرضه این گوشی در همین حد باقی بماند و یا حتی کاهش پیدا کند.

تحلیلگران بسیاری معتقدند که اپل سفارش قطعات خود را برای تامین کنندگان آسیایی کاهش می دهد و احتمالا آیفون X این کمپانی در روزهای تعطیلات سال نو نیز فروش خوبی را تجربه نخواهد کرد. به گزارش Digitimes فروش آیفون 10 در سنگاپور، تایوان و ایالات متحده کمتر از حد انتظار بوده است.

احتمالا این عملکرد ضعیف باعث شده تا اپل، استراتژی خود را برای تولید آیفون 2018 اندکی تغییر دهد. سال آینده اپل دو مدل آیفون اولد را راهی بازار خواهد کرد و یک مدل LCD نیز به این مجمعه اضافه می‌کند. آیفون ال سی دی 2018 این شرکت از قیمت مناسب‌تری برخوردار خواهد بود.

کوپرتینویی‌ها معمولا زمانی که یک آیفون جدید را معرفی می‌کنند، قیمت آیفون‌های قدیمی‌تر خود را کاهش می دهند؛ اما به سختی می‌توان آیفون X (آیفون 10) را یک مدل قدیمی به حساب آورد!

اگر این خبر درست باشد، قیمت آیفون X در سال آینده کمی کاهش خواهد یافت، اما سوال اینجاست که اگر اپل به این سرعت قیمت آیفون 10 خود را کاهش دهد، پس خریدارانی که برای این گوشی حداقل 1000 دلار پرداخت کرده‌اند، چه احساسی خواهند داشت؟!

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bgr

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر