coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

عرضه محصولات نانویی در اولین شعبه افتتاح شده در تهران

عرضه محصولات نانویی در اولین شعبه عرضه این محصولات!

اولین شعبه عرضه محصولات نانویی تایید شده در تهران افتتاح شد. از این پس خرید محصولات نانویی در این شعبه برای افراد امکان پذیر است.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، اولین شعبه عرضه محصولات نانویی با مشارکت 6 شرکت فعال در حوزه نانو افتتاح شد. در اولین شعبه عرضه‌ کننده منسوجات نانویی تایید شده، محصولاتی با ویژگی‌هایی چون ضد بو، ضد عرق و همچنین منسوجاتی نیز برای محافظت از جنین و مادر در برابر امواج مضر عرضه می‌گردد. افراد می‌توانند برای خرید محصولات نانویی به این شعبه مراجعه نمایند.

نام این برند معتبر منسوجات نانویی کشور، هاینو است. این برند با همت و همکاری تولیدکنندگان داخلی اولین دفتر خرید و فروش محصولات نانویی است که در کشور بازگشایی شده است.

این 6 شرکت فعال در حوزه منسوجات نانویی از تیرماه سال ٩۵ در ستاد فناوری نانو فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کردند. اکنون هاینو بعد از گذشت یک سال محصولات متنوعی دارد و خرید محصولات نانویی هاینو در دسترس عموم مردم قرار دارد.

هدف از عرضه محصولات نانویی در کشور

علیرضا باغبانباشی که یکی از محققان این کنسرسیوم است در مورد عرضه محصولات نانویی اعلام نمود که هدف آنها توسعه بازار منسوجات نانو و آگاه‌سازی مشتریان از این محصولات است. وی ادامه داد که آنها با ایجاد برندی در حوزه نانو، تصمیم گرفته‌اند تا سبد منسوجات ایرانی را با ویژگی‌هایی منحصر به ‌فرد چون ضد عرق، ضد بو، ضد باکتری، ضد لک و ضد آب عرضه نمایند.

باغبانباشی در ادامه صحبت‌های خود در مورد عرضه محصولات نانویی در مورد دسته بندی این محصولات سخن گفت  و ادامه داد که منسوجات خانگی نظیر حوله، ملحفه، لباس زنانه، لباس کودک، جوراب و …  با ترکیبات مختلفی مانند نخ، نایلون و الیاف طبیعی موسوم به بامبو بهبود یافته‌اند و با فناوری نانو عرضه می‌شوند.

به گفته وی استفاده از الیاف طبیعی بامبو در برخی محصولات، می‌تواند باعث نرمی فوق‌العاده، جذب بالا و زیبایی آنها شود که آنها نیز تصمیم به استفاده از الیاف نانو در محصولات هاینو گرفته‌اند. وی تاکید نمود که ویژگی آنتی‌باکتریال پوشاک در کنار جذب بالای آب، باعث راحتی بدن می‌گردد.

وی در ادامه در مورد عرضه محصولات نانویی در دسته محصولات پزشکی سخن گفت و ادامه داد که این محصولات با اهداف پزشکی نظیر مراقبت از جنین و مادر از امواج مضر و جوراب‌های دیابتیک برای بیماران دیابتی تولید شده‌اند.

به گفته وی این محصولات تولید شرکت‌های نانویی دیگری خارج از کنسرسیوم هستند ولی توانسته‌اند تا از طرف هاینو و ستاد فناوری نانو مورد تائید قرار گیرند. وی تاکید کرد که آنها در تلاش هستند تا به مرور سبد کالایی خود را از تمامی منسوجات باکیفیت و ویژگی‌های خاص پر کنند.

توجه به خرید محصولات نانویی اصل

این محقق در مورد عدم آگاهی مردم در مورد خرید محصولات نانویی سخن گفت و ادامه داد که مردم باید در خرید محصولات نانویی دقت کنند و محصولات نانویی باید اصل و دارای تایدیه باشد. وی از مردم خواست تا آگاهانه خرید کنند و به کیفیت محصول خریداری شده دقت داشته باشند. به گفته و خرید آگاهانه‌ی محصولات با کیفیت باعث رشد تولید داخلی و انگیزه به تولیدکنندگان خواهد شد.

وی ادامه داد که در تلاش هستند تا بتوانند علاوه بر بازگشایی شعبات بیشتر عرضه محصولات نانویی در تمام کشور، این محصولات را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین نیز به مردم عرضه نمایند تا همه بتوانند در هر نقطه‌‍ای از کشور به این محصولات دسترسی داشته باشند.

.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر