;
coinex

تلویزیون رول شونده ال جی ؛ یک پنل 65 اینچی اولد

تلویزیون رول شونده ال جی ؛ یک پنل 65 اینچی اولد
ال جی دیسپلی (LG Display) آخرین محصول خود را به زودی در نمایشگاه CES به نمایش می‌گذارد. این محصول که یک تلویزیون رول شونده است، به یک پنل 65 اینچی 4K مجهز است.

نمایشگاه CES مکان مناسبی برای قدرتنمایی شرکت‌های مختلف تکنولوژیکی است و ال جی نیز قصد دارد تا از پتانسیل این نمایشگاه به نحو احسن استفاده کند.

این سازنده کره‌ای با آخرین فناوری خود در ساخت تلویزیون درمقابل رقبا خودنمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این محصول قابلیت جذابی دارد. درواقع اگر شما قصد دیدن تلویزیون نداشته باشید، می‌توانید آن را خاموش کرده و با ترفند جالبی آن را از دسترس دیگران نیز خارج کنید.

صفحه نمایش 65 اینچی قابل انعطاف این تلویزیون می‌تواند به شکل یک رول درآمده و در پایه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده مخفی شود.

صفحه نمایش 65 اینچی قابل انعطاف این تلویزیون ال جی می‌تواند به شکل یک رول درآمده و در پایه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده مخفی شود. با این روش پایه تلویزیون می‌تواند شبیه به یک عنصر ساده (شلف‌) در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما دیده شود و هیچ اثری از پنل آن نخواهد بود.

ال جی این قابلیت را با نوعی از نمایشگرهای اولد معرفی می‌کند. تنها چیزی که هنوز درباره این تلویزیون رول شونده وجود ندارد، قیمت و تاریخ عرضه آن خواهد بود. اگرچه می‌توان حدس زد که این تلویزیون قیمت چندان پایینی نداشته باشد.

یک تلویزیون اولد با قابلیت انعطاف بالا و اندازه بزرگ 65 اینچی که از یک سو از رزولوشن 4K پشتیبانی کرده و از سوی دیگر برند ال جی را در اختیار دارد، مسلما ارزان قیمت نخواهد بود.

صفحه نمایش 65 اینچی قابل انعطاف این تلویزیون می‌تواند به شکل یک رول درآمده و در پایه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده مخفی شود.

البته ممکن است که این محصول هرگز به تولید انبوه نرسد، چرا که ال جی ال جی فعلا این دستگاه را در قالب یک کانسپت به نمایشگاه CES 2018 وارد خواهد کرد و ماهیت کانسپت به شکلی است که ممکن است هرگز به دنیای واقعی وارد نشود.

در هر صورت باید کمی صبر کرد نمایشگاه CES 2018 به زودی آغاز شده و همه جزئیات در این رویداد آشکار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر