;
coinex

نمایشگر جدید لنوو مجهز به دستیار صوتی گوگل خواهد بود

نمایشگر جدید لنوو مجهز به دستیار صوتی گوگل خواهد بود

دستیار صوتی گوگل در طول تعطیلات زمستانی، فعالیت های زیادی داشته و تقریبا در همه جا حضور خود را نشان داده است، اکنون هم نوبت به نمایشگر هوشمند لنوو رسیده تا به این دستیار صوتی مجهز شود.

در جریان نمایشگاه CES 2018، نمایشگر هوشمند لنوو (Lenovo Smart Display) در دو مدل جدید 8 و 10 اینچی رونمایی شد. این نمایشگر هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل بوده که کاربرد آن را به تجربه‌ای متفاوت با دیگر رقبا تبدیل می‌کند. البته قابل درک است که می‌توان چنین قابلیت‌هایی را در اسمارتفون‌ها هم مشاهده کرد.

همان‌طور که به خوبی می‌دانید، اکنون بسیاری از اسمارتفون‌های اندرویدی از قابلیت دستیار صوتی گوگل بهره‌مندند. اما نوع کاربری و تجربه آن با یک دستگاه هوشمند صوتی کاملا متفاوت خواهد بود. در همین حال، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای اسکن و تاچ از روی نمایشگر از گزینه‌ی صدا یا همان دستیار صوتی هوشمند استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:  کدام یک از دستیارهای صوتی هوشمند شرکت‌های بزرگ، بازی را برنده می‌شود؟


این نمایشگرهای هوشمند، تمام ویژگی‌هایی که دستیار صوتی گوگل داراست را پشتیبانی می‌کنند، از جمله پخش موسیقی از روی اسپیکر 10 واتی لنوو.

این نمایشگر هوشمند دارای یک دستیار صوتی گوگل است که کاملا کاربرد این دستگاه هوشمند را به تجربه‌ای متفاوت با دیگر دستگاه‌های هوشمند تبدیل می‌کند
این دستگاه یک نمایشگر-اسپیکر هوشمند لنوو بوده که به دستیار صوتی گوگل مجهز است

این نمایشگرهای جدید لنوو همچنین امکان برقراری تماس صوتی و یا تماشای ویدیو از یوتیوب را به کاربران می‌دهند. مدل 8 اینچی آن، 199 دلار و مدل 10 اینچی، 259 دلار قیمت‌گذاری شده است که قیمت نسبتا مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود.

نمایشگر هوشمند لنوو علاوه بر اسپیکر 10 واتی، دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون 624 کوالکام است که مشخصا می‌توانید حدس بزنید، تقریبا دارای قدرت پردازشی یک گوشی هوشمند پرچمدار است.

تمام ویژگی‌هایی که دستیار صوتی گوگل داراست را پشتیبانی می‌کنند، از جمله پخش موسیقی از روی اسپیکر 10 واتی لنوو
تمام ویژگی‌هایی که دستیار صوتی گوگل داراست را پشتیبانی می‌کنند، از جمله پخش موسیقی از روی اسپیکر 10 واتی لنوو

طراحی نمایشگر هوشمند لنوو هم بسیار ساده با قاب هایی به رنگ مشکی، سفید و بامبویی است. در مورد تاریخ عرضه‌ی آن نیز باید بگوییم که این نمایشگر هوشمند، اوایل تابستان سال آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر