;
coinex

ویوو از اولین سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر گوشی در CES 2018 رونمایی کرد

ویوو از اولین سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر گوشی رونمایی کرد
شرکت سیناپتیکس در آذرماه گذشته اعلام کرد که به فناوری قرار دادن اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی دست یافته است و همان زمان اعلام شد که این تکنولوژی برای اولین بار در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهد شد.

دیروز ویوو در این نمایشگاه خبرهای قبلی را تایید کرد و دستگاهی را در لاس وگاس به نمایش گذاشت که برای اولین بار با سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش خودنمایی می‌کند.

حسگر اثر انگشت جدید در بین صفحه اصلی و پنل اولد درست در جایی قرار می‌گیرد که محل روشن شدن اثر انگشت بوده و پرتوهای نور را پردازش می‌کند.

حسگر اثر انگشت جدید در بین صفحه اصلی و پنل اولد درست در جایی قرار می‌گیرد که محل روشن شدن اثر انگشت بوده و پرتوهای نور را پردازش می‌کند.

الکس فنگ (Alex Feng) یکی ار مدیران ارشد ویوو می‌گوید که “این فناوری می‌تواند احراز هویت راح‌تر و سریع‌تری را برای کاربر به ارمغان آورد. این گوشی برای تولید انبوه آماده است و در اوایل سال 2018 به بازار عرضه می‌شود.”

سیناپتیکس (Synaptics) پیش از این اطمینان داده بود که این ویژگی امنیتی، سطح عملکردی درست به مانند دستگاه‌های پرچمدار امروزی همچون گلکسی اس 8 دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام یعنی برندهای مشهور اینقدر از قافله عقب مانده اند که شرکت چینی پیشتاز این فناوری گردیده است …… باید برای برندهای مشهور افسوس خورد….. تشکر

    پاسخ