;
coinex

نمایشگر گوشی هواوی P20 با نسبت تصویر 18.7 به 9 معرفی خواهد شد

گوشی هواوی P20 با نسبت صفحه نمایش 18.7 به 9 مجهز خواهد بود

گوشی هواوی P20 نام دستگاهی است که به زودی به عنوان پرچمدار جدید کمپانی هوآوی معرفی خواهد شد. این مدل یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2018 خواهد بود.

هواوی در فهرست سازندگان گوشی‌های هوشمند جهان، رده سوم را به خود اختصاص داده است. امروز ما شاهد نتایج بنچ‌مارک لو رفته از هواوی پی 20 (Huawei P20) هستیم. یکی از ویژگی‌های اصلی نتایج لو رفته از این گوشی، نمایشگری بزرگ با نسبت ابعاد 18.7 به 9 است.

ما هنوز از اندازه دقیق صفحه نمایش اطلاعی نداریم، اما وضوح صفحه‌نمایش 1080 در 2244 پیکسل و یا فول اچ دی پلاس ذکر شده که از این ارقام پیداست که شاهد نمایشگری با کیفیت بالا خواهیم بود. مطمئنا یکی از بهترین نمایشگرهای موبایل در این دستگاه خودنمایی خواهد کرد.

در این بین، سایر کمپانی‌ها نیز از نمایشگرهای مشابهی با این صفحه نمایش استفاده کرده‌اند. ال جی، نمایشگر گوشی V30 خود را با نسبت تصویر 18 به 9 معرفی کرد و سامسونگ از نسبت تصویر 18.5 به 9 بهره برده است. با این حال، پرچمدار هوآوی در سال 2018، از حیث نسبت تصویر صفحه نمایش در سطح بالاتری از رقبای خود قرار می‌گیرد.

با توجه به این نسبت تصویر، با یک گوشی فوق العاده روبرو هستیم که یک ناچ (شکاف) را در بالای صفحه نمایش دارد و از این حیث، به گوشی آیفون X شبیه است. البته این فقط یک حدس است.

هنوز جزئیات زیادی از گوشی هواوی P20 موجود نیست، اما طبق چیزی که از گوشی‌های هوشمند پرچمدار 2018 انتظار می‌رود، این دستگاه به سیستم عامل اندروید اوریو 8 مجهز خواهد بود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر