;
coinex

متقاضیان توسعه پهنای باند وام کم بهره دریافت می‌کنند!

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که متقاضیان توسعه پهنای باند وام کم بهره دریافت می‌کنند!

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات اعلام نمود که این وزارتخانه در راستای اجرای مصوبه شورای عالی فضای مجازی، اقدام به انجام وظایف محول شده نموده است. آذری جهرمی در ادامه از اعطای وام کم بهره به متقاضیان توسعه پهنای باند خبر داد.

محمد جواد آذری جهرمی در ادامه صحبت‌هایش در مورد اعطای وام به متقاضیان توسعه پهنای باند ، در مورد اقدامات وزارت ارتباطات در مورد شبکه‌های اجتماعی بومی سخن گفت. وی اعلام نمود که براساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، برای هر کدام از دستگاه‌ها تکالیفی در جهت حمایت از شبکه پیام‌رسان‌های بومی تعیین شده بود که بخشی از وظایف نیز برعهده وزارت ارتباطات بوده است.

وظایف وزارت ارتباطات در راستای حمایت از پیام رسان‌های بومی

به گفته محمد جواد آذری جهرمی، وزارت ارتباطات در راستای حمایت از پیام رسان‌های بومی وظایفی داشته است که این وزارت خانه در حال پیگیری و انجام اقدامات است. به گفته وی یکی از اقداماتی که وزارت ارتباطات در این راستا انجام داده است، تعیین نرخ ترجیحی برای پیام‌رسان‌ها بوده که اعمال شده و در حال تبلیغ است.

آذری جهرمی در ادامه صحبت‌‌هایش در مورد توسعه پهنای باند بر اساس نیاز متقاضیان سخن گفت و اعلام نمود که این امر نیز از دیگر اقداماتی بوده است که در این راستا انجام گرفته است. به گفته وی با آنها مکاتبه شده و فضای مورد نیازشان از طریق ایجاد Deta Ceter در اختیارشان قرار گرفته است.

آذری جهرمی در مورد وام کم بهره نیز سخن گفت و ادامه داد که اعطای وام کم بهره از دیگر اقداماتی بوده است که در این مورد انجام شده است. به گفته وی در پی این امر متقاضیان به بانک معرفی شده‌اند و هم‌اکنون در حال طی کردن فرآیند اداری لازم هستند.

وزیر ارتباطات در ادامه تاکید نمود که به غیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سایر دستگاه‌ها نیز براساس مصوبه اعلام شده توسط شورای عالی فضای مجازی، به نوبه خود سهمی در اجرای این طرح دارند و لازم است اقدامات لازم در این راستا را انجام دهند و نسبت به آنها پاسخگو باشند.

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر