;
coinex

وزیر ارتباطات از ممنوعیت ارسال پیامک های تبلیغاتی خبر داد!

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ممنوعیت ارسال پیامک های تبلیغاتی خبر داد. به گفته وی ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز به اجازه دارد!

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ممنوعیت ارسال پیامک های تبلیغاتی خبر داده است. آذری جهرمی در این مورد اعلام نمود که اگر اپراتوری علاقه به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای مشتریان خود داشته باشد، باید به آنها بسته‌های تشویقی پیشنهاد دهد و حتما با اذن مشتری اقدام به ارسال پیامک نماید.

محمد جواد آذری جهرمی در ادامه سخنان خود در مورد ممنوعیت ارسال پیامک های تبلیغاتی ، اعلام نمود که با تنظیم مقررات برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، این پیامک‌های تبلیغاتی به ۲ دسته کلی و ۶ زیر مجموعه با مقررات مخصوص به خود تقسیم خواهند شد. آذری جهرمی در این مورد اعلام نمود که براساس قوانین، اپراتورها نیز تکالیفی دارند و باید به صاحبان محتوا هم اجازه دهند تا کسب و کار مشروع خود را پیش ببرند.

آذری جهرمی در ادامه در مورد اقدامات صورت گرفته در روستاها و خدمات ارتباطی سخن گفت و اعلام نمود که در یک سال گذشته حجم بسیاری از فعالیت‌ها در بخش توسعه روستایی انجام شده است و ادامه داد که تا پایان سال جاری، خدمات ارتباطی هزار و ۳۰۰ روستای استان خراسان رضوی به بهره برداری خواهد رسید.

آذری جهرمی همچنین تصریح کرد که قرار است حدود ۵۰۰ روستای این استان در دهه فجر و ۹۰۰ روستای دیگر تا پایان سال جاری به ۲ شبکه اپراتور همراه دسترسی کامل داشته باشند. وی در ادامه تاکید نمود که بعد از تهران دومین پارک  فناوری قرار است تا در مشهد افتتاح گردد. به گفته وی این پارک فناوری در کنار پارک علم و فناوری دانشگاه مشهد، سعی در تکمیل زنجیره اشتغال جوانان خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر