;
coinex

2773 شماره ارسال کننده پیامک های تبلیغاتی مزاحم مسدود شدند

2773 شماره ارسال کننده پیامک های تبلیغاتی مزاحم مسدود شدند!

سامانه پیامکی ۱۹۵ به منظور برخورد با پیامک های تبلیغاتی مزاحم راه اندازی شده است و تاکنون 2773 شماره ارسال کننده پیامک تبلیغاتی نیز مسدود شده‌اند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

محمد جواد آذری ‌جهرمی اعلام نمود که با راه اندازی سامانه پیامکی 195 از این پس می‌توان به راحتی با افراد ارسال کننده پیامک های تبلیغاتی مزاحم به مشترکین تلفن همراه، برخورد نمود.

وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرد از زمان راه اندازی این سامانه تاکنون، ٢٧٧٣ شماره موبایل ارسال کننده پیامک تبلیغاتی مزاحم مسدود شده است.

نحوه عملکرد سامانه رسیدگی به شکایات از پیامک های تبلیغاتی مزاحم

محمدجواد آذری جهرمی، در شبکه اجتماعی توئیتر، به سوال کاربران، در مورد نحوه عملکرد سامانه رسیدگی به شکایات از پیامک های تبلیغاتی مزاحم (١٩۵) پاسخ داد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های تماس تصویری برای گوشی های هوشمند

 

وی اعلام کرد برای شکایت از فرد ارسال کننده پیامک تبلیغاتی باید شماره وی به سامانه ۱۹۵ ارسال گردد. این سامانه براساس یک سری مکانیزم‌ها پردازش‌های هوشمندی انجام می‌دهد و در صورتی که مشخص شود این شماره پیامکی مبنی بر مزاحمت ارسال کرده است، مسدود خواهد شد.

تعداد شکایت‌های ثبت شده از پیامک های تبلیغاتی مزاحم

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا کنون ۳۲۱۵۵ نفر تعداد ۸۲۶۷۲ پیامک ارسال کرده و شکایات خود را از دریافت پیامک تبلیغاتی مزاحم اعلام نموده‌اند. در ادامه نیز تعداد ۲۷۷۳ شماره مسدود شد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد ارسال پیامک شکایت به سامانه ١٩۵، رایگان است.

وی همچنین اعلام نمود که به اپراتورها برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم از طریق سرشماره‌های آنها نیز هشدار داده شده است.

وزیر ارتباطات اعلام نمود که ماه گذشته، امکان شکایت به سامانه ١٩۵ برای پیامک های تبلیغاتی مزاحم و  ناخواسته که از شماره‌های موبایل شخصی ارسال می‌شدند، فراهم گردید.

آغاز فاز دوم فعالیت سامانه پیامکی 195

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که فاز دوم سامانه پیامکی 195 فعال شده است که این سامانه قابلیت دریافت گزارش، پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی با شماره‌های تلفن ثابت و سرشماره‌های هزار، دوهزار و سه هزار را دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر