;
coinex

بهترین ساعت های هوشمند 2018 : لیستی از برترین اسمارت واچ ها با بهترین کارایی

ساعت های هوشمند کارایی بسیار خوبی دارند و می‌توانند اطلاعات مختلفی را در اختیار شما بگذارند. در این مطلب به معرفی بهترین ساعت های هوشمند 2018 پرداخته‌ایم.

ساعت های هوشمند هنوز هم به عنوان محصولاتی جدید در دنیای فناوری شناخته می‌شوند با این حال نکته‌ای که باید مد نظر قرار گیرد این است که این محصولات راهی بسیار طولانی را طی کرده‌اند تا از ساعت‌هایی بدشکل و فاقد ویژگی‌های برجسته به آنچه که امروز هستند، تبدیل شوند.

امروزه به دلیل عرضه سیستم عامل‌های جدیدتر، اسمارت واچ ها توانسته‌اند وابستگی کمتری به گوشی‌های هوشمند داشته باشند. این امر باعث شده است که این گجت‌های زیبا بتوانند سودمندی بیشتری داشته باشند، نرم افزارهای مستقل بهتری را پشتیبانی کنند و علاوه بر این قابلیت‌های اتصالی جدیدی را به طور مستقل در اختیار کاربران خود بگذارند.

اگر که می‌خواهید یک ساعت هوشمند اندروید بخرید، بهتر است که قبل از اقدام کردن برای خرید ببینید که آیا محصول مورد نظر شما بروزرسانی اندروید ویر 2 (Android Wear 2.0) را دریافت می‌کند یا خیر.

اندروید ویر 2 ویژگی‌هایی کاربردی و سودمندی نظیر دستیار مجازی گوگل را در اختیار ساعت های هوشمند شما می‌گذارد و علاوه بر این گجت‌ها را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به گوشی‌های همراه اپلیکیشن‌هایی کاربردی را نیز پشتیبانی کنند.

محبوبیت اسمارت واچ ها باعث شده است که سازندگان این گجت‌ها را با ویژگی‌های بیشتری بسازند و کاربران بتوانند اطلاعاتی بیشتر از اعلان‌های گوشی‌های خود را به واسطه آن‌ها دریافت کنند. اگر که به ورزش کردن علاقمند هستید، بد نیست بدانید که تعداد زیادی از ساعت های هوشمند امروزی می‌توانند سنسورهایی کاربردی نظیر جی پی اس و ضربان قلب را نیز در اختیار شما بگذارند.


بیشتر بخوانید:  بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۱۷ ؛ چه برندهایی بهترین کارآیی را دارند؟


بدون شک اضافه سازی سنسورهای بیشتر، باعث می‌شود که انرژی بیشتری نیز از باتری مصرف شود. از این رو می‌توان گفت که مجهز شدن ساعت های هوشمند به ویژگی‌های بیشتر و جدیدتر، سازندگان را مجبور می‌کند که در ساخت محصولاتشان از باتری‌های بزرگ‌تری نیز استفاده کنند تا کاربر از این طریق بتواند حداقل به مدت یک روز کامل از ساعت خود استفاده کند.

استفاده از باتری با ظرفیت بیشتر، بزرگ‌تر شدن ساعت را نیز به دنبال دارد. در این نوشتار به معرفی بهترین ساعت های هوشمند 2018 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

اسمارت واچ‌های جدید

سامسونگ گیر اسپرت یکی از ساعت‌های معرفی شده در این لیست است. این ساعت نسبت به سامسونگ گیر اس 3 (Samsung Gear S3) کوچک‌تر است، اما سیستم عامل تایزن (Tizen) را به همراه چندین ویژگی اسپورت در اختیار شما قرار می‌دهد.

از آنجایی که اندازه بزرگ گیر اس 3 یکی از نقطه ضعف‌های این ساعت هوشمند است، کوچک‌تر بودن گیر اسپرت باعث شده است که تعداد بیشتری از کاربران به این گجت زیبا علاقمند شوند.

فیت بیت آیکونیک (Fitbit Ionic) یکی دیگر از ساعت های هوشمند جدید عرضه شده در بازار و اولین ساعت هوشمند حقیقی شرکت فیت بیت است. فیت بیت بعد از خریدن شرکت پبل (Pebble) توانست بخش زیادی از دانش خود را به سیستم عامل فیت بیت او س، پلت‌فرم منحصر بفرد خود، انتقال دهد.

برترین ویژگی آیکونیک به عنوان یک ساعت هوشمند این است که به گفته سازنده خود می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 4 روز فرامین کاربرش را اجرا کند.

بهترین ساعت های هوشمند 2018

اپل واچ 3 (Apple watch 3)

اپل واچ 3 (Apple watch 3)

امتیاز از 5: 4

مشخصات اصلی:

  • تاج دیجیتالی فیزیکی کنترلی
  • سیستم عامل واچ او اس 4
  • قابلیت اتصالی LTE
  • عملکرد باتری به مدت 18 ساعت
  • ضد آب تا عمق 50 متری
  • مجهز به جی پی اس و ارتفاع سنج
  • 506.55 دلار (در زمان بررسی)

اپل واچ 3 بر اساس اپل واچ سری 2 ساخته شد و قطعا یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2018 است. اولین و برجسته‌ترین مشخصه‌ای که باید در مورد این گجت مد نظر قرار گیرد، این است که سازنده خوشنام آمریکایی آن را در یک مدل LTE هم عرضه کرده و از این رو، کاربر می‌تواند از قابلیت اتصالی همیشگی این محصول استفاده کند.

این ساعت زیبا قابلیت اتصالی خود را به واسطه یک سیمکارت الکترونیکی داخلی و خطوط آنتنی که به گونه‌ای هوشمندانه در زیر نمایشگر قرار گرفته‌اند، در اختیار شما می‌گذارد. نکته جالبی که در مورد ساعت هوشمند اپل واچ 3 وجود دارد این است که این ساعت با همان شماره همراه گوشی آیفون شما کار می‌کند؛ اگرچه شما باید بهایی اضافی را برای استفاده از این کارایی پرداخت کنید.

کوپرتینو مدل غیر LTE ارزان‌تر ساعت جدیدش را نیز به پردازشگر دو هسته‌ای اس 3 مجهز کرده است. این پردازشگر از نظر راندمان 70 درصد بهتر از پردازشگر اس 2 به کار رفته در اپل واچ 2 عمل می‌کند. اپل واچ 3 از یک تراشه وایرلس ارتقاء یافته دبلیو 2 نیز بهره می‌برد.

ویژگی مثبت دیگر اپل واچ 3 قابلیت ارتفاع سنج داخلی این ساعت هوشمند است. در گذشته کاربر مجبور بود که برای کسب اطلاعات مرتبط با ارتفاعش از سطح زمین از یک گوشی آیفون استفاده کند> اما هم اکنون ساعت جدید اپل می‌تواند این قابلیت را به طور مستقل در اختیار شما بگذارد.

GPS داخلی، سنسور ضربان قلب و توانایی ذخیره سازی موسیقی از اپل موزیک، از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد اپل واچ 3 هستند. این ساعت هوشمند به کمک سیستم عامل واچ او اس 4 که برای ساعت های دیگر اپل هم منتشر شده است، بهترین ترکیب را از راحتی و قابلیت‌های ورزشی در اختیار شما می‌گذارد.

اپل واچ 2 (Apple Watch 2)

اپل واچ سری 2 (Apple Watch Series 2)

امتیاز از 5: 4

مشخصات اصلی:

  • تاج دیجیتالی فیزیکی کنترلی
  • سیستم عامل واچ او اس 4
  • عملکرد باتری به مدت 18 ساعت
  • ضد آب تا عمق 50 متری
  • مجهز به جی پی اس
  • 506.55 دلار (در زمان بررسی)

اپل واچ 2 که به طور رسمی با نام اپل واچ سری 2 نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین اسمارت واچ های موجود در بازار محسوب می‌شود؛ هر چند هم اکنون مدل جدید آن با نام اپل واچ سری 3 نیز در بازار موجود است. این ساعت هم اکنون توسط تعدادی از فروشندگان با تخفیف قیمت بسیار خوبی عرضه می‌شود.

اپل تعداد زیادی از محدودیت‌های نسل اول ساعت های هوشمند خود را در ساخت اپل واچ 2 برطرف کرد و با مجهز ساختن این گجت به چند قابلیت ورزشی، توانست یک هدف خاص را برای عرضه این محصول تعیین کند. اپل واچ 2 می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کرده و از این رو شما می‌توانید با خیال راحت با این ساعت به حمام یا استخر بروید.

این ساعت به یک قابلیت جی پی اس داخلی نیز مجهز شده است تا کارایی ورزشی بهتری داشته باشد. اضافه شدن این قابلیت باعث شده که شما بتوانید بدون نیاز به گوشی آیفون خود، ورزش کنید و اطلاعات مربوط به حرکات فیزیکی خود را نیز دریافت نمایید.

اپل واچ 2 به سنسور ضربان قلب هم مجهز است و به همین دلیل یک رقیب قدرتمند برای تعداد زیادی از ساعت های هوشمند عرضه شده در بازار محسوب می‌شود. ویژگی برجسته دیگر این اسمارت واچ، سیستم عامل آن است. این نرم افزار کاربرد و راندمان بسیار خوبی را برای این ساعت به ارمغان آورده است.

اپل واچ 2 ارزان نیست. این ساعت هوشمند با قیمت پایه 506.55 دلار عرضه شد و مدل سرامیکی آن نیز قیمت بیشتری دارد. با این حال، یکی از برترین ساعت های هوشمند عرضه شده در بازار به شمار می‌آید.

پولار ام 600 (Polar M600)

پولار ام 600 (Polar M600)

امتیاز از 5: 4

مشخصات اصلی:

  • مجهز به جی پی اس و GLONASS
  • سیستم عامل اندروید ویر
  • سنسور ضربان قلب اوپتیکال داخلی
  • 363.78 دلار (در زمان بررسی)

اگر که به دنبال یک ساعت اسپرت کارآمد هستید که بتواند کارایی دوبرابر یک ساعت دارای نرم افزار اندروید ویر را در اختیار شما بگذارد، پولار ام 600 بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این گجت بیشتر شبیه به ساعت های اسپورت است و به همین دلیل شاید از دید شما یک ظاهر لوکس نداشته باشد، اما با این حال می‌تواند شرایط ورزشی بسیار سختی را تحمل کند زیرا از شاخص مقاومتی IPX8 در برابر نفوذ آب بهره می‌برد.

پولر ام 600 به یک چی پی اس داخلی و سنسور ضربان قلب مجهز بوده و از این رو می‌تواند همه نیازهای یک دونده را که به دنبال ارتقاء راندمان ورزشی خود است، برطرف کند. ام 600 همه اطلاعات خود را از طریق نرم افزار فلو (Flow) شرکت پولار در اختیار شما می‌گذارد.

این ساعت هوشمند به سیستم عامل اندروید ویر مجهز است و به همین دلیل می‌تواند کارایی و ویژگی‌های نرم افزاری بسیار خوبی را از خود نشان دهد. منابع خبری گفته‌اند که ام 600 به زودی بروزرسانی نرم افزاری اندروید ویر 2 را نیز دریافت می‌کند.

کاسیو پرو ترک اسمارت دبلیو اس دی – اف 20 (Casio Pro Trek Smart WSD-F20)

کاسیو پرو ترک اسمارت دبلیو اس دی – اف 20 (Casio Pro Trek Smart WSD-F20)

امتیاز از 5: 4

مشخصات اصلی:

  • جی پی اس و GLONASS
  • سیستم عامل اندروید ویر 2
  • سنسور ضربان قلب اوپتیکال داخلی
  • مغناطیس سنج و فشار سنج
  • 617.75 دلار (در زمان بررسی)

این ساعت احتمالا با سلیقه همه کاربران مطابقت ندارد، اما اگر که از آن دسته از افرادی هستید که به گردش کردن علاقه دارید، گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شوند. اف 20 کاسیو شاخص مقاومتی MIL-STD-810G را دارد و علاوه بر این، می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

اف 20 به همه سنسورهایی که یک دونده به آن‌ها نیاز دارد، مجهز شده و یک ارتفاع سنج، سنسور فشار هوا، قطب نما و ساعت را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با کمک این گجت شما همچنین می‌توانید نقشه‌های مورد نظر خود را نیز برای استفاده در حالت آفلاین دانلود کنید.

این اسمارت واچ به سیستم عامل اندروید ویر 2 مجهز است و با این وجود، می‌تواند امکان استفاده از نرم افزارهای مختلفی را نیز برای شما فراهم سازد.

هواوی واچ (Huawei Watch)

هواوی واچ (Huawei Watch)

امتیاز از 5: 3.5

مشخصات اصلی:

  • بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ و کریستال یاقوتی
  • سیستم عامل اندروید ویر
  • نمایشگر AMOLED
  • 396.73 دلار (در زمان بررسی)

به عقیده بسیاری، هواوی واچ زیباترین ساعت هوشمندی محسوب می‌شود که تا به امروز با سیستم عامل اندروید ویر وارد بازار شده است. شاسی ساخته شده از فولاد ضد زنگ و پوششی از جنس کریستال یاقوتی که بر روی نمایشگر این گجت قرار گرفته، آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند جهان تبدیل کرده‌ است.

از نظر طراحی می‌توان گفت که نسل اولیه ساعت هواوی واچ از جانشین این محصول که با نام هواوی واچ 2 عرضه شده، زیباتر است، اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که هواوی واچ 2 قابلیت‌های ورزشی بیشتری دارد.

هواوی واچ تنها یک ساعت شیک نیست، بلکه قابلیت‌های تکنولوژیکی بسیار خوبی نیز دارد. این ساعت از یک نمایشگر 1.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 400 در 400 پیکسلی بهره می‌برد. پردازشگر اسنپدراگون 400 و رم 512 مگابایتی از دیگر سخت افزارهای برجسته‌ای هستند که سازنده مشهور چینی در ساخت آن به کار برده تا اطمینان یابد که کاربر، عملکرد خوبی را دریافت می‌کند.

هواوی واچ به زودی بروزرسانی سیستم عامل اندروید ویر 2 را نیز دریافت خواهد کرد. تنها نقطه ضعف این محصول باتری 300 میلی‌آمپر ساعت آن است که به سختی می‌تواند همه فرامین سنگین کاربر را به مدت یک روز کامل، انجام دهد.

ال جی واچ استایل (LG Watch Style)

ال جی واچ استایل (LG Watch Style)

امتیاز از 5: 4

مشخصات اصلی:

  • سیستم عامل اندروید ویر 2
  • نمایشگر 1.2 اینچی 360 در 360 پیکسلی P-OLED
  • شاخص مقاومتی IP67 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک
  • 315.74 دلار (در زمان بررسی)

ال جی از ساعت واچ استایل در کنار ساعت هوشمند واچ اسپرت خود رونمایی کرد و بد نیست بدانید که هر دو محصول سیستم عامل اندروید ویر 2 گوگل را بر روی خود دارند.

واچ استایل فاقد تعدادی از قابلیت‌های ورزشی واچ اسپورت است، اما نسبت به این محصول زیباتر بوده و علاوه بر این، یکی از باریک‌ترین ساعت های هوشمند اندروید موجود در بازار به شمار می‌آید. این ساعت به یک تاج قابل چرخش زیبا نیز مجهز شده است تا بتواند کارایی بیشتری از سیستم عامل عامل اندروید 2 ویر را در اختیار کاربرش بگذارد.

نصب سیستم عامل اندروید ویر 2 بر روی این ساعت باعث شده است که کاربر بتواند بهتر با اعلان‌های ساعت کار کرده و علاوه بر این، از ویژگی‌های برجسته‌ای نظیر یک صفحه کلید و دستیار مجازی گوگل نیز استفاده کند. اگر که به سنسورهای پیشرفته‌ای مانند GPS نیازی ندارید، ال جی واچ استایل گزینه خوبی برای خرید محسوب می‌شود.

سامسونگ گیر اسپرت (Samsung Gear Sport)

سامسونگ گیر اسپورت (Samsung Gear Sport)

امتیاز از 5: 3.5

مشخصات اصلی:

  • سیستم عامل تایزن
  • نمایشگر AMOLED
  • باتری با عملکرد 2 روز
  • حافظه داخلی 4 گیگابایتی
  • 410.46 دلار (در زمان بررسی)

سامسونگ گیر اسپورت همان طور که از نامش پیداست، ویژگی‌های ورزشی بیشتری در مقایسه با سامسونگ گیر اس 3 دارد. این محصول از گیر اس 3 کوچک‌تر بوده و به همین دلیل توانسته تا توجه تعداد بیشتری از کاربران را به خود جلب کند. سامسونگ گیر اسپورت تعداد زیادی از ویژگی‌های مثبت ساعت های سری گیر سازنده کره‌ای را در خود دارد. این ساعت به یک قاب چرخشی که امکان جهت یابی را بدون چرخاندن نمایشگر برای شما فراهم می‌کند، نیز مجهز شده است.

این ساعت هوشمند از یک نمایشگر AMOLED با قابلیت تولید رنگ عالی بهره می‌برد، تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و از این نظر با ساعت های اپل واچ برابری می‌کند. در مقایسه با گیر اس 3 نیز محصول بهتری به شمار می‌آید. برای بررسی بیشتر این محصول می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: بررسی سامسونگ گیر اسپرت (Samsung Gear Sport)


سامسونگ این ساعت هوشمند را به قابلیت‌هایی نظیر جی پی اس، GLONASS و سنسور ضربان قلب نیز مجهز کرده است تا بتواند کارایی ورزشی بهتری را در اختیار شما بگذارد. سامسونگ گیر اسپرت قابلیت پشتیبانی آفلاین سرویس اسپاتیفای (Spotify) را نیز دارد و به همین دلیل شما را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به یک گوشی همراه، موسیقی مورد علاقه خود را نیز گوش دهید.

سامسونگ گیر اس 2 (Samsung Gear S2)

سامسونگ گیر اس 2 (Samsung Gear S2)

امتیاز از 5: 3.5

مشخصات اصلی:

  • سیستم عامل تایزن
  • نمایشگر AMOLED
  • باتری با عملکرد 2 روز
  • 343.19 دلار (در زمان بررسی)

حال که ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 وارد بازار شده است، شما می‌توانید گیر اس 2 را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید. این محصول تعداد زیادی از سنسورهای به کار رفته در مدل اس 3 را در خود ندارد؛ اما هنوز هم قابلیت‌های آن قابل توجه است.

سامسونگ در ساخت گیر اس 2 از یک نمایشگر دایره‌ای شکل 1.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 360 در 360 پیکسلی استفاده کرد. حاشیه قابل چرخش گیر اس 2 نیز یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول به شمار می‌آید، زیرا شما را قادر می‌سازد تا راحت‌تر از این ساعت استفاده کنید. گیر اس 2 می‌تواند با یک شارژ کامل به مدت 2 روز فرامین شما را انجام دهد و از نظر سخت افزاری هم یکی از بهترین ساعت های هوشمند عرضه شده در بازار است.

منتقدان می‌گویند که تنها نقطه ضعف گیر اس 2 سامسونگ، سیستم عامل تایزن است. تایزن یک سیستم عامل قابل تنظیم بوده که بر مبنای سیستم عامل لینوکس (Linux) ساخته شده است. از نظر تئوری این پلت فرم کارایی بسیار خوبی دارد و شما را قادر می‌سازد تا گیر اس 2 را با هر گوشی اندرویدی همگام سازی کنید، اما می‌توان گفت که هنوز هم فاصله زیادی بین این سیستم عامل و پلت فرم اندروید ویر 2 وجود دارد.

ایسوس زن واچ 2 (Asus ZenWatch 2)

ایسوس زن واچ 2 (Asus ZenWatch 2)

امتیاز از 5: 4

مشخصات اصلی:

  • سیستم عامل اندروید ویر
  • کلید تاج فیزیکی
  • پردازشگر اسنپدراگون 400
  • 205.92 دلار (در زمان بررسی)

زن واچ 2 در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند معرفی شده در این لیست، یک محصول اقتصادی و ارزان به شمار می‌آید. این محصول هم اکنون با قیمتی در حدود 137 دلار در بازار خرید و فروش می‌شود. این امر باعث شده است که زن واچ 2 برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند بهای زیادی را برای خریدن یک اسمارت واچ بپردازند، یک گزینه بسیار خوب محسوب شود. بد نیست بدانید که این ساعت نیز به زودی بروزرسانی سیستم عامل اندروید ویر 2 را نیز دریافت می‌کند.

ایسوس زن واچ 2 یک ساعت ارزان قیمت است، اما ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. این گجت با یک بدنه فلزی زیبا و انواع مختلفی از بندها عرضه شده است. طراحی مستطیل شکل آن شاید در مقایسه با سایر ساعت های مجهز به سیستم عامل اندروید ویر که با نمایشگرهای دایره‌ای شکل عرضه شده‌اند، کمی قدیمی به نظر برسد؛ اما می‌توان گفت که این برداشت تنها یک دیدگاه شخصی است و برای همه کاربران یکسان نیست.

در این رابطه باید به این نکته هم اشاره کرد که اپل واچ هم از جمله ساعت هایی است که نمایشگر دایره‌ای شکل ندارد، اما تعداد زیادی از کاربران به آن علاقمند هستند.

زن واچ 2 مشخصات بسیار خوبی دارد. این ساعت هوشمند از یک نمایشگر AMOLED لمسی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 400 و رم 512 مگابایتی بهره می‌برد. تنها محدودیت اصلی این گجت نداشتن سنسور ضربان قلب است که آن را در چشم کاربران ورزشکار، کمی کمرنگ جلوه می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: trustedreviews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر