;
coinex

رنگ بندی هواوی پی 20 آشکار شد

رنگ بندی هواوی پی 20 (Huawei P20) فاش شد. بر اساس توییتی که رولاند کوانت آن را به اشتراک گذاشته است، جزئیات مربوط به رنگ هواوی P20 فاش شد.

تاکنون اطلاعات و مشخصات مختلفی از این دستگاه به بیرون درز کرده است، حتی نام پرچمدار 2018 هواوی نیز مدتی بود که سردرگمی کاربران را به همراه داشت. برخی مواقع از آن با نام هواوی پی 11 یاد شده و در برخی منابع به آن هواوی پی 20 اطلاق می‌شد.


بیشتر بخوانید:  جزئیات جدیدی از نام پرچمدار 2018 هواوی منتشر شد


رنگ بندی هواوی پی 20

بر اساس گفته‌های رولاند کوانت که یک افشا کننده معروف خبرهای تکنولوژی است، هواوی پی 20 در سه نسخه عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد آن هواوی پی 20 است. نسخه بزرگتر آن با نام هواوی پی 20 پلاس راهی بازار خواهد شد و نسخه ارزان‌تر آن با عنوان هواوی پی 20 لایت خودنمایی خواهد کرد.

هواوی P20 و هواوی پی 20 پلاس در رنگ‌های مشکی سرامیکی یا Twilight (رنگ بنفش خاصی است که بعد از غروب خورشید دیده می‌شود) عرضه خواهد شد و این درحالیست که رنگ بندی هواوی پی 20 لایت کمی متنوع‌تر بوده و در رنگ‌های خاصی از مشکی (Midnight Black)، آبی (Klein Blue) و یا صورتی (Sakura Pink) خودنمایی خواهد کرد.

در کنار رنگ های هواوی پی 20 کوانت از جزئیات دیگری درباره پرچمدار بعدی هواوی پرده برداشت. در ابتدا شایعاتی مبنی بر معرفی هواوی P20 در نمایشگاه MWC 2018 وجود داشت، اما به نظر می‌رسد که این گوشی‌ساز تمایلی ندارد تا در این رویداد، محصول جدید خود را معرفی کند.

به نظر می‌رسد که در میان بهترین موبایل های 2018 که در کنگره جهانی موبایل رخ نشان می‌دهند، سامسونگ گلکسی اس 9 به تنهایی قدرتنمایی خواهد کرد. چندی پیش گفته شد که ال جی نیز در این نمایشگاه تنها نسخه ارتقا یافته‌ای از ال جی وی 30 را به نمایش خواهد گذاشت.

در هر صورت برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر باید کمی صبور بود. نمایشگاه MWC 2018 در اواخر ماه فوریه برگزار می‌شود و اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری از این رویداد بدست آورید، مطلب زیر را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر