;
coinex

پاسخگویی به نیازهای حمل و نقلی سازمان‌ها با دو راهکار جدید اسنپ

از این پس پاسخگویی به نیازهای حمل و نقلی سازمان‌های مختلف با دو راهکار جدید اسنپ به راحتی امکان پذیر است. اسنپ برای سازمان‌ها دو پیشنهاد جدید دارد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایلنا، هر سازمانی برای خود  نیازهای حمل ‌و نقلی متفاوتی دارد. این نیازها برای سازمان‌ها گاهی بسیار وقت گیر هستند و زمان زیادی برای مرتفع کردن آنها لازم است.

باوجود پیشرفت‌هایی که در زمینه تکنولوژی اتفاق افتاده است، هنوز هم بسیاری از سازمان‌ها از روش‌های سنتی حمل‌ و نقل برای درخواست‌های خود استفاده می‌کنند که این روش‌های سنتی برا آنها هم هزینه زمانی خواهد داشت و هم مالی. اما اکنون که استفاده از اسنپ رایج شده است و بسیاری از افراد نیز از خدمات آن بهره می‌گیرند، سازمان‌ها نیز می‌توانند از خدمات این سامانه هوشمند بهره ببرند. در این راستا دو راهکار جدید اسنپ برای سازمان‌ها قابل استفاده است.

دو راهکار جدید اسنپ برای خدمت رسانی به سازمان‌ها

دو راهکار جدید اسنپ که برای سازمان‌ها در نظر دارد، پنل سازمانی و کد سازمانی هستند که اسنپ خود نام راهکارهای سازمانی را برای آن انتخاب کرده است. سازمان‌ها در صورتی که نیاز حمل و نقلی داشته باشند می‌توانند برای درخواست خودرو و پیک موتوری از این دو راهکار استفاده کنند.

پنل سازمانی، بیشترین ابتکار عمل یک سازمان

این دو راهکار جدید اسنپ برای سازمان‌هایی در نظر گرفته شده‌اند که درخواست‌های متفاوتی دارند و همچنین لازم است که در طول روز جابه‌جایی‌های بسیاری را انجام دهند. در این حالت سازمان‌ها می‌توانند از طریق صفحه وب به نشانی http://corporate.snapp.ir به تمام امکانات اسنپ دسترسی داشته باشد و از دو راهکار جدید اسنپ نیز بهره ببرند.

این دو راهکار جدید اسنپ این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‌کنند که بتوانند از چهار سرویس اسنپ‌اکو، اسنپ‌پلاس، اسنپ‌رُز و اسنپ‌باکس استفاده کنند و به صورت همزمان به هر تعداد که مایل هستند سفر درخواست کنند.

قابیلت‌های پنل سازمانی اسنپ

از جمله قابلیت‌های مهمی که این پنل دارد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • امکان ذخیره کردن آدرس‌های منتخب
  • گزارش سفرها
  • گزارش‌های مالی مختلف
  • افزایش اعتبار
  • ارتباط با پشتیبانی

مزایای مهم استفاده از پنل سازمانی اسنپ

از جمله مزایای این پنل نیز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • امکان درخواست همزمان چند سرویس مختلف برای نیازهای متفاوت
  • کاهش هزینه‌های حمل ‌و نقل سازمانی به دلیل استفاده از دو راهکار جدید اسنپ
  • امکان گزارش‌گیری سریع، با استفاده از فیلترهای مختلف موجود
  • امکان ثبت اطلاعات مربوط به هر سفر و عدم نیاز به تهیه رسید تنخواه
  • دارا بودن کد سازمانی، مناسب ماموریت‌های سازمانی

لازم به ذکر است که اسنپ کد سازمانی را، با توجه به درخواست شرکت‌ها و همچنین با توجه به فهرستی که هر سازمان ارائه می‌دهد تولید می‌کند. کارمندان هر کدام از سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از این کد روی گوشی شخصی و اپلیکیشن اسنپ خود، رایگان سفر کنند.

البته سازمان‌ها باید شماره تلفن و آدرس ایمیل کارمندان خود را ارائه دهند تا بتوانند از مزایای کد سازمانی اسنپ بهره‌مند شوند. زیرا کد تعریف شده فقط برای فهرست تهیه ‌شده قابل استفاده خواهد بود. در صورتی که کارمندان در سفرهای خود از این کد استفاده نمایند هزینه سفر انجام شده از حساب اسنپ سازمان کسر خواهد شد. همانند پنل سازمانی، استفاده‌کنندگان از کد سازمانی اسنپ نیز قادر خواهند بود تا گزارش‌های دوره‌ای خود را از اسنپ به صورت نسخه دیجیتالی و یا کاغذی دریافت کنند.

لازم به ذکر است که این دو راهکار جدید اسنپ برای سازمان‌هایی طراحی شده‌ است که قصد دارند هزینه‌های حمل ‌و نقل خود را کاهش دهند و از این هزینه‌ها و سفرها به نحو بهتری استفاده کنند و آنها را مدیریت کنند.

افرادی که در مورد این دو راهکار جدید اسنپ یعنی پنل سازمانی و کد سازمانی سوال دارند یا قصد استفاده از یکی از این سرویس‌ها را دارند می‌توانند از طریق ایمیل corporate@snapp.cab با اسنپ در تماس باشند.

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر