;
coinex

شیائومی می 7 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نخواهد شد

پیش از این شیائومی تایید کرده بود که قصد دارد تا در کنگره جهانی موبایل بارسلون (نمایشگاه MWC 2018) حضور پیدا کند، اما به نظر می‌رسد که گوشی پرچمدار این شرکت یعنی شیائومی می 7 را در رویداد مشاهده نخواهیم کرد.

یکی از مقامات ارشد شیائومی به تازگی در گفتگو با یکی از رسانه‌های خبری اعلام کرد که این کمپانی برنامه‌ای برای معرفی محصول در نمایشگاه MWC 2018 ندارد و این بدان معناست که خبری از معرفی می میکس 2 اس یا شیائومی می میکس 3 نیز در این رویداد نخواهد بود.

به گزارش یکی از افشاکنندگان این صنعت، اگرچه شیائومی برنامه‌ای برای معرفی می 7 ندارد، اما می میکس 2اس را مدتی قبل از برگزاری MWC 2018 معرفی خواهد کرد و این یعنی کمتر از یک ماه دیگر تا رونمایی شیائومی می میکس 2 اس باقی مانده است.

شایعه دیگری نیز می‌گوید که شیائومی به جای معرفی مدل می 7 احتمالا پردازنده اختصاصی شیائومی Surge S2 خود را معرفی خواهد کرد. این چیپ احتمالا در مدل می 6 سی که همان نسخه مقرون به صرفه می 6 است، به کار گرفته می‌شود.

شیائومی می 7 تنها پرچمداری نیست که از نمایشگاه MWC 2018 جا خواهد ماند. پیش از این نیز هواوی اعلام کرد که برخلاف سال‌های گذشته که پرچمداران جدید خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کرد، هیچ برنامه‌ای برای رونمایی از هواوی پی 11 (هواوی پی 20) در این نمایشگاه ندارد.

کمپانی کره‌ای ال جی نیز مدل G7 را در این رویداد معرفی نخواهد کرد و به جای آن نسخه ارتقایافته V30 با هوش مصنوعی معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که تنها پرچمدار بزرگ این نمایشگاه، گلکسی اس 9 سامسونگ خواهد بود که در کنفرانس 25 فوریه رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر