;
coinex

تاریخ معرفی هواوی پی 20 مشخص شد

هواوی قصد دارد تا به زودی پرچمدار جدید خود را معرفی کند. تاریخ معرفی هواوی پی 20 (Huawei P20) اعلام شد. با آغاز فصل بهار منتظر رونمایی از این دستگاه باشید.

بیست و هفتم مارس 2018 برابر با 7 فروردین 97، کمپانی چینی هواوی با برگزاری رویدادی در شهر پاریس گوشی‌های پرچمدار 2018 خود را معرفی می‌کند. هواوی پی 20، هواوی پی 20 پلاس و احتمالا دستگاه جدید دیگری در این روز رونمایی خواهند شد.

هواوی به تازگی گوشی‌های قدرتمند سری میت 10 خود را به بازار عرضه کرد. هواوی میت 10 و میت 10 پرو با تکیه بر تراشه اختصاصی AI خود، میزان هوش محصولات این کمپانی را به سطح جدیدی منتقل کرده‌اند. هواوی پی 20 دنباله روی این دستگاه‌ها خواهد بود.

این کمپانی گوشی‌ساز چینی در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است. جایگاه سومین تولید کننده بزرگ موبایل در جهان، موقعیتی است که به آسانی برای این شرکت به دست نیامده است.

در هر صورت انتظار می‌رود که هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس جانشین گوشی‌های هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس باشند؛ هر چند که از نام هواوی پی 11 نیز به عنوان جانشین پرچمداران 2017 نیز یاد شده است. بر اساس شایعات ویژگی‌های شگفت انگیزی در پرچمداران جدید هواوی دیده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نام پرچمدار 2018 هواوی چه خواهد بود؟


دوربین سه گانه اصلی، نمایشگری که شبیه به آیفون X دارای ناچ (شکاف) است و البته پردازنده قدرتمند کایرین که با تراشه هوش مصنوعی اختصاصی خود قدرتنمایی می‌کند، از جمله ویژگی‌های جذاب در این مدل‌ها خواهد بود.

در هر صورت تاریخ معرفی هواوی پی 20 را به ذهنتان بسپارید و در اولین هفته از فصل بهار منتظرش باشد.

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر