coinex
otetmarket
propification.com

درآمد و سود سه ماهه آخر سال 2017 سامسونگ رکورد زد!

سامسونگ در سال گذشته، عملکردی چشمگیر از خود به نمایش گذاشته است. درآمد و سود سه ماهه آخر سال 2017 سامسونگ برای چهارمین دوره متوالی در سود سهام، رکورد زد.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۷ توانسته به رکورد بالاترین میزان کسب درآمد و سود حاصل از محصولات دست پیدا کند. کره‌ای ها یک گزارش مالی مربوط به سه ماهه پایانی سال گذشته ارائه کرده‌اند که این گزارش‌ دستیبابی آن‌ها به بالاترین میزان درآمد فصل چهارم سال 2017 را نشان می‌دهد.

درآمد و سود سه ماهه آخر سال 2017 سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس روز گذشته اعلام کرد که میزان درآمد در سه ماهه پایانی منتهی به دسامبر سال گذشته 66 تریلیون وون معادل 61.6 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال 2016 در مدت مشابه، 24 درصد افزایش داشته است. این میزان درآمد، سودی معادل 15 تریلیون وون یا 14.13 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال گذشته 64 درصد افزایش یافته است.

درآمد سالانه سامسونگ 239.58 تریلیون وون معادل 222 میلیارد دلار گزارش شده است که به‌ لطف فصل چهارم سال ۲۰۱۷، سال گذشته میلادی به سود سالیانه‌ 53.65 تریلیون وون (۵۰ میلیارد دلاری) رسیده است. سه ماهه پایانی سال گذشته رکوردشکنی غول فناوری کره‌ای را در پی داشت و با این تفاسیر سامسونگ توانست رکورد سود عملیاتی 36.8 تریلیون وون خود در سال ۲۰۱۳ را بشکند.

همانطور که انتظار می‌رود کسب‌ و کار تراشه‌های فلش NAND و DRAM سامسونگ در فصل چهارم سال 2017 عامل کسب بیش‌ترین سود کره‌ای‌ها شده است.

سامسونگ پیش بینی می‌کند که در سال جاری با افزایش تقاضای تراشه‌های فلش NAND و DRAM مواجه خواهد بود، از این رو عرضه این تراشه نیز افزایش خواهد یافت. این شرکت مدعی است که برای پاسخ به این تقاضا، تولید چیپ‌های حافظه 64 لایه V-NAND را گسترش خواهد داد.

علاوه بر این با توجه به مرکز داده جدید، انتظار می‌رود تقاضا برای تراشه DRAM نیز افزایش یافته و با توجه به گسترش فرایند 10 نانومتری رقابت نیز افزایش یابد.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر