;
coinex

بازگشت اپلیکیشن تلگرام به اپ استور!

روز گذشته اپلیکیشن تلگرام و تلگرام ایکس هر دو از اپ استور حذف شدند. اما این دو اپلیکیشن دوباره امروز به اپ استور بازگشتند.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، دیروز ساعاتی بعد از اینکه نسخه تلگرام ایکس معرفی شد اخباری در مورد حذف تلگرام و تلگرام ایکس از اپ استور منتشر گردید. اما امروز این دو اپلیکیشن پیام ‌رسان دوباره بازگشتند. در ادامه این اتفاق بود که پاول دورف اعلام نمود که اپلیکیشن تلگرام و تلگرام ایکس دوباره به اپ استور باز خواهند گشت.

بازگشت اپلیکیشن تلگرام به اپ استور

ساعاتی پیش پاول دوروف ، مدیر تلگرام در توییتی اعلام نمود که اپلیکیشن تلگرام و تلگرام ایکس دوباره به اپ‌استور بازگشته‌اند. وی در توییت خود نوشته است که تلگرام پس از غیبت از اپ‌استور به وقت نیمه‌شب اروپای مرکزی، اکنون دوباره در اپ استور حضور دارد. در هر روز بیش از ۵۰۰ هزار کاربر تلگرام را برای سیستم عامل اندروید و بیش از ۱۰۰ هزار کاربر تلگرام را برای سیستم عامل iOS دانلود می‌کنند. دانلود آپدیت اپلیکیشن تلگرام در هر دو پلت‌فرم امکان پذیر است. روز گذشته تلگرام ایکس برای اندروید ارائه شده بود که اکنون تلگرام ایکس برای سیستم عامل iOS نیز قابل دریافت و استفاده است.

اپلیکیشن تلگرام

نگاهی به تلگرام ایکس

نسخه تلگرام ایکس اکنون برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و علاقه مندان می‌توانند آن را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. تلگرام ایکس کاملاً از نو نوشته شده است و از کد بیس تازه‌ای نیز بهره می‌برد که در اپلیکیشن اصلی استفاده نشده است. اپلیکیشن تلگرام ایکس نسبت به اپلیکیشن تلگرام سرعت و کارایی بیشتری دارد. تلگرام ایکس اپلیکیشنی آزمایشی است اما ممکن است بتواند جایگزین رسمی تلگرام کنونی گردد.

 

بیشتر بخوانید :

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر