coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

با وردپرس سایت خود را به راحتی بسازید [یک پیشنهاد ویژه]

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و کاملا رایگان و متن باز (Open Source) است که شما به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی یک وبلاگ، وب‌سایت شخصی، وب‌سایت شرکتی، وب‌سایت به اشتراک‌گذاری تصاویر و یا حتی فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید.

بهترین مزیت وردپرس این است که با نسخه فارسی آن و با کمترین جستجو در دنیای وب می‌توانید ابزار مورد نیاز خود برای مدیریت محتوای وبسایت را بدست آورید.

این نکته قابل اهمیت است که حتی با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ظهور اپلیکیشن‌های متنوع و فضای جذاب تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و همچنین سهولت در انجام امور روزانه، هیچ رسانه‌ای تا به امروز نتوانسته کلاس کاری یک وب‌سایت را برای یک شرکت و یا حتی یک فرد داشته باشد. امروزه وب‌سایت‌ها جزیی از هویت یک برند محسوب می‌شوند.

پیشنهاد مخصوص همراهان تکراتو

شما تکراتویی‌های عزیز می‌توانید در “کارگاه طراحی سایت با وردپرس” که در روز پنجشنبه 19 و جمعه 20 بهمن در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، شرکت نمایید و با کد تخفیف techrato از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید.

آنچه که در این کارگاه خواهید آموخت:

  • آشنایی با سرور، هاست و دامنه
  • طراحی سایت بر روی شبکه ی داخلی
  • ساختار پوسته و قالب در سایت وردپرسی
  • ساختار افزونه ها و کار با آن ها در وردپرس
  • مدیریت نظرات و کاربران در وردپرس
  • انتشار مطالب مختلف در وردپرس
  • ساخت انواع فرم ها بر روی وردپرس
  • انتقال سایت از شبکه داخلی به اینترنت و بلعکس
  • حفظ امنیت و بکاپ گیری سایت

برگزارکننده این کارگاه:

وحید قنبری زاده دبیر آکادمی کارآفرینی تهران می‌گوید: آکادمی کارآفرینی تهران فعالیت خود را از سال 93 با مجموعه سمینارهای علمی فرهنگی ” کافه کارآفرینی”، جهت رشد اکوسیستم کارآفرینی کشور در دانشگاه تهران آغاز کرده ‌است.

کافه کارآفرینی سمینار انگیزشی آموزشی است که به منظور ارتباط دانشگاه و صنعت، انتقال تجارب کارآفرینان موفق و ایجاد انگیزه برای شروع کسب وکار توسط دانشجویان و جوانان که با دعوت از کارآفرینان حوزه وب و ذی‌نفعان اکوسیستم استارتاپی در دانشگاه‌های تهران، شریف، امیرکبیر و … برگزار می‌شود.

کافه کارآفرینی در 20 رویداد خود میزبان بیش از 4000 نفر از جوانان و دانشجویان مقاطع و رشته‌های متنوع بوده است. در مجموع بیش از 35 کارآفرین جوان و باتجربه، 8 مدیر شتابدهنده و 6 استاد دانشگاه و 2 سخنران دولتی در این رویدادها حضور داشته‌اند.

آکادمی کارآفرینی تهران علاوه بر سمینارهای تجربی انگیزشی، بیش از 40 کارگاه کسب‌وکار و استارتاپی با حضور بیش از 1500 فراگیر برگزار کرده است. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها توانمندسازی و مهارت آموزی جوانان و دانشجویان بوده است که مدرسان باتجربه و با دانش استارتاپی در آن‌ها به تدریس پرداخته‌اند.

کدتخفیف 20 درصد techrato برای کارگاه طراحی سایت با وردپرس را به خاطر داشته باشید و از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خداقوت بنده درسال94درشرکت نیک پوشان رادین عضو شدم الان چطوری میتونم انصراف بدم چون میخوام جای دیگه ثبت نام کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ