;
coinex

قیمت گلکسی اس 9 بیش از 1000 دلار خواهد بود!

قیمت گلکسی اس 9 احتمالا بیشتر از 1000 دلار خواهد بود. این طور که از شواهد پیداست، گلکسی اس 9 با قیمتی در حدود 140 دلار بیشتر از قیمت گلکسی اس 8 در بازارهای اروپایی معامله خواهد شد.

به گفته یکی از منابع آگاه این صنعت در بریتانیا، کاربران انگلیسی می‌توانند مدل استاندارد گلکسی اس 9 را با قیمت 789 پوند (1114 دلار)، یعنی 100 پوند بیشتر از قیمت پایه گلکسی اس 8 خریداری کنند.

قیمت گلکسی اس 9 پلاس چقدر خواهد بود؟

این منبع خبری هیچ اشاره‌ای به قیمت گلکسی اس 9 پلاس نکرده است، اما با توجه به قیمت گلکسی S9 و قیمت‌گذاری نسبتا مشابه با آن، می‌توان انتظار  داشت که نسخه بزرگتر S9+ با قیمتی در حدود 889 پوند (1255 دلار) در مدل پایه به فروش برسد.

این گزارش همچنین اعلام می‌کند که مدل اس 9 پلاس نه تنها اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه در سری گلکسی S است، بلکه گرانترین گوشی پرچمدار سامسونگ نیز به حساب می‌آید.

البته این افزایش قیمت تنها مختص به بازارهای اروپایی نخواهد بود. پیش از این عنوان شده بود که قیمت گلکسی اس 9 برای عرضه در بازارهای اروپایی از 850 دلار آغاز می‌شود و گلکسی اس 9 پلاس چیزی در حدود 1000 دلار قیمت خواهد داشت.

هنوز با اطمینان نمی‌توان گفت که سامسونگ تا چه اندازه قیمت پرچمدارن جدید خود را افزایش خواهد داد. گلکسی اس 9 تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد و تنها ارتقا قابل محسوس در بخش پردازنده اتفاق خواهد افتاد. شاید سامسونگ با آغاز پیش فروش این دستگاه و بازخوردی که از خریداران می‌گیرد، قیمت گلکسی اس 9 را در محدوده مناسب‌تری اعلام کند.

البته بالاتر بودن قیمت گلکسی اس 9 پلاس کمی منطقی‌تر به نظر می رسد، وجود دوربین دوگانه در این مدل می‌تواند موفقیت‌های این سری را بیش از پیش نشان دهد.

هر دو گوشی پرچمدار جدید سامسونگ در 25 فوریه (6 اسفندماه) و در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شده و در اواسط ماه مارس برای فروش به بازار عرضه خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر