;
coinex

حذف اپلیکیشن اسنپ مسافران از کافه بازار! علت چیست؟

کافه بازار اقدام به حذف اپلیکیشن اسنپ مسافران نموده است. البته چندی پیش نیز اپلیکیشن اسنپ رانندگان به دلیل نقض قوانین کافه بازار، حذف گردید.

براساس اطلاعات موجود کافه ‌بازار اقدام به حذف یکی از اپلیکیشن‌های کلیدی مربوط به سرویس اسنپ، از سامانه خود نموده است. حذف اپلیکیشن اسنپ مسافران از کافه بازار اخباری جدید در این زمینه است. البته پیش از این نیز نقض قوانین مربوط به انتشار اپلیکیشن از سوی شرکت اسنپ، باعث حذف اسنپ رانندگان گردید.

حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار

کافه‌ بازار قوانین واضحی برای انتشار اپلیکیشن دارد که توسعه‌دهندگان لازم است این قوانین را رعایت کنند. در صورتی که توسعه دهندگان این قوانین را رعایت نکنند اپلیکیشن‌ آنها از کافه بازار حذف خواهد شد. چندی پیش اخباری مبنی بر حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار، به دلیل نقض قوانین کافه بازار توسط اسنپ منتشر شد.

علت این امر این بود که اسنپ یکی از قوانین کافه بازار را نقض کرده بود. براساس قانون کافه بازار، اگر اپلیکیشنی کاربران را ترغیب کند تا برنامه‌ای دیگر را حذف کنند، حق انتشار ندارند. بنابراین مشخص است که اسنپ این قانون را زیر پا گذاشته است زیرا رانندگان را ترغیب می‌کرد تا اپ تپسی را از گوشی خود حذف نمایند.

علت حذف اپلیکیشن اسنپ مسافران از کافه بازار چیست؟

اما موضوع مهم دیگری که اکنون منتشر شده است مربوط به حذف اپلیکیشن اسنپ مسافران این سرویس تاکسی اینترنتی است. براساس اطلاعات موجود، اپلیکیشن اسنپ مسافران نیز از کافه بازار حذف شده است. در مورد علت حذف اپلیکیشن اسنپ مسافران از کافه بازار، اعلام شده است که این برنامه قوانین کافه بازار، در حوزه تبلیغات را نقض کرده است.

اپلیکیشن اسنپ اولین سرویس درخواست تاکسی آنلاین است که بسیاری از مردم از آن استفاده می‌کنند و بسیار محبوب است. البته علاوه بر اسنپ، سرویس تاکسی آنلاین دیگر نیز در کشور وجود دارد که چندی پیش نیز مشکلاتی بین این سرویس‌های تاکسی آنلاین ایجاد شده بود.

حذف اپلیکیشن اسنپ مسافران از کافه بازار

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر